مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • چهارشنبه, ۰۲ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
بامشارکت کارکنان بانک صادرات انجام شد؛

​ساخت و نوسازی ٧٠ باب منزل مسکونی و هفت مدرسه درمناطق محروم زلزله زده استان کرمانشاه با مشارکت کارکنان بانک صادرات ایران آغاز شد.

...
خبر

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیرین مدرسه ساز برای ساخت مدرسه و تجهیز مدارس استان در چهار سال گذشته، ۶۰ میلیارد تومان تعهد کردند که از این میزان، ۷۰ درصد آن محقق شده است.

...
خبر

عملیات ساخت مدرسه 18 کلاسه خیرساز با حضور وزیر آموزش و پرورش در استان کرمان آغاز شد.

...
با حضور وزیر آموزش و پرورش در کرمان انجام شد؛

وزیر آموزش و پرورش به همراه رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در حاشیه سفربه کرمان از پروژهای خیرین مدرسه ساز بازدید کردند.

...
خبر

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت : ساماندهی مدارس کشور در 2 بخش ساخت و ایمن سازی نیازمند تامین بودجه به میزان 400 هزار میلیارد ریال است.

...
احمد امینی روش:

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستانهای جنوب استان کرمان با حضور سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در جیرفت برگزار شد.

...
خبر

با حضور جمعی از مسولان استان سیستان و بلوچستان از مدارس در دست اجرای حاشیه زاهدان بازدید بعمل آمد

...
خبر

دبیرستان متوسطه اول شهید حلبیان که لوکیشن اصلی سریال خاطره‌انگیز قصه‌های مجید بود، به دستور اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان به علت فرسودگی تعطیل شد.

...
دکتر حافظی خبرداد:

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز به همراه رئیس مجمع خیرین استان با دکتر حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور دیدار و گفتگو کردند.

...
خبر

​آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در خطبه های نماز جمعه، از جایزه جهانی گوهرشاد به عنوان یک برنامه فرهنگی جامع و قابل توجه جهانی نام برد و گفت: این برنامه فرهنگی ارزشمند که توسط آستان قدس رضوی برگزار می شود نشان دهنده مقام و موقعیتی است که اسلام به جایگاه والای زن داده است.

...
رئیس انجمن خیرین مدرسه ساز گلستان:

رئیس انجمن خیرین مدرسه ساز استان گلستان از افتتاح دبیرستان امام علی (ع) گرگان با اعتبار پنج میلیارد تومان در آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

...
خبر

هشت ماه و نیم از وقوع زلزله ویرانگر کرمانشاه می گذرد اما این روزها سازمان نوسازی مدارس کشور و خیرین مدرسه ساز دست به دست هم دادند تا مدارس تخریب شده را برای سال تحصیلی جدید آماده کنند.