مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • چهارشنبه, ۰۲ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
با حضور ریس سازمان نوسازی مدارس کشور انجام شد؛

مهراله رخشانی مهر که به منظور افتتاح چندین پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی شهرستان آران و بیدگل و همچنین بازدید برخی فضاهای آموزشی شهرستان کاشان به استان اصفهان سفر کرده است، صبح امروز سه آموزشگاه خیرساز، دو سالن ورزشی، یک نمازخانه و یک سالن کنفرانس و اداری را افتتاح کرد.

...
خبر

فرماندار کاشمر گفت:حضور خیرین مدرسه ساز کشوری در منطقه کوهسرخ از افتخارات آموزش و پرورش این منطقه است.

...
فرهاد قائمی :

فرهاد قائمی یکی از پر افتخارترین بازیکنان تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران است. قائمی در سال های اخیر در عرصه های بین المللی ورزش والیبال بسیار خوش درخشیده است و حالا با تمام این افتخارات به عنوان سفیر جامعه خیرین مدرسه ساز درآمده است.

...
خبر

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: خوزستان پس از تهران، رتبه دوم مشارکت خیرین مدرسه ساز را در سطح کشور از لحاظ تحقق تعهدات، در اختیار دارد.

...
خبر

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور که برای شرکت در گردهمائی مدیران کل ستادی و اجرائی نوسازی مدارس استان های سراسر کشور به تبریز سفر کرده بود، در حاشیه این گردهمایی، به دیدار خیر بزرگ مدرسه ساز کشوری "حاج کریم مردانی آذر" رفت و به مقام والای برادران مردانی آذر ادای احترام کرد.

...
روایتی از زندگی یک خیر:

مدرسه‌سازی را باعث خیر و برکت در زندگی‌ و معامه با خدا می داند و از هیچ کس انتظاری در ازای انجام این کار خیر ندارد. او از مدیران بازنشسته سازمان نوسازی مدارس است که از شش سال گذشته تا کنون فعالیت‌های خیرانه خود را در حوزه مدرسه سازی آغاز کرده است.

...
خبر

فرهاد قائمی عضو تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران به عنوان اولین سفیر خیرین مدرسه ساز در حوزه ورزش معرفی شد و نشان سفیران مدرسه ساز را از معاون وزیر آموزش و پرورش دریافت کرد.

...
خبر

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان لرستان گفت: ۴۰ مدرسه در استان لرستان توسط خیران مدرسه‌ساز احداث می‌شود.

...
خبر

همراه اول به منظور گرامیداشت روز خبرنگار و ۲۴ امین سالروز عرضه اولین سیمکارت در ایران،در مراسم «شبی با اصحاب رسانه»از کمپین «مثل اول» رونمایی کرد.

...
پیام رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به مناسبت روز خبرنگار

محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریک صادر نمود.

...
وزیر آموزش و پرورش در کرمان:

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امروز یک سوم مدارس کشور توسط خیرین ساخته شده است گفت: سال گذشته ۵۰ درصد مدارسی که افتتاح شد توسط خیرین مدرسه‌ساز ساخته شده بود.

...
خبر

بانک قرض الحسنه مهر ایران با امضای سند همکاری میان مجمع خيرين مدرسه ساز، سازمان مديريت نوسازي و تجهيز مدارس و مديريت آموزش و پرورش سيستان و بلوچستان به ساخت مدرسه براي دانش آموزان منطقه محروم اين استان اقدام کرد.