مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • جمعه, ۰۴ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
سرپرست وزارت آموزش و پرورش،

حسینی با اشاره به راه‌اندازی مجمع خیرین مدرسه‌یار و اهداف آن گفت: خیرین مدرسه‌ساز یک جریان فرهنگی مهم، برای گسترش فرهنگ انفاق و توجه به نیازهای جامعه را ایجاد می‎کنند که جزو مهمترین آموزه‌های قرآن است و می‌تواند گره‌گشای بسیاری از ناهنجاری‌های موجود جامعه باشد.

...
خبر

بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی با هدف تجلیل از خیرین مدرسه ساز برگزارشد

...
خبر

بیست‌ویکیمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان غربی، در مجتمع امام علی(ع) ارومیه برگزار شد.

...
خبر

مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور با تاکید بر افزایش تعاملات برای جذب خیرین، برگزاری جشنواره‌های مدرسه‌ای و استانی را یک فرصت ارزشمند دانست.

...
سرپرست وزارت آموزش و پرورش؛

حسینی در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران گفت: به همت خیرین مدرسه ساز و دولت سالانه یک هزار کلاس درس در استان تهران ساخته می‌شود.

...
محسنی بندپی در جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران :

استاندار تهران با بیان اینکه قرار است شهردار هر منطقه تهران 2 قطعه زمین برای مدرسه‌سازی اختصاص دهد، گفت: اگر برای ساخت هر کلاس درس به 300 تا 320 میلیون تومان نیاز باشد، رقم بزرگی است و اهمیت و نقش خیرین مدرسه‌ساز را نشان می‌دهد.

...
خبر

بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان تهران شامگاه دوشنبه 3 تیر ماه 98 برگزار شد.

...
ابوترابی‌فرد:

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه حدود ۳۰ درصد از کلاس‌های درس کشور توسط خیرین ساخته شده است، گفت: خیرین در کنار نهادسازی، استانداردهای ساخت مدارس را ارتقا دادند.

...
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور اعلام کرد؛

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اقدامات ارزشمند خیرین مدرسه‌ساز گفت: تاکنون خیرین این عرصه ۱۳۰ هزار کلاس درس را در اختیار جامعه تعلیم و تربیت قرار داده‌اند.

...
سرپرست وزارت آموزش و پرورش در جمع خیرین مدر سه ساز؛

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش در جمع خیرین مدرسه‌ساز گفت: در راستای اجرای سند تحول با توسعه مجتمع‌های آموزشی زمینه تعلیم و تربیت تمام ساحتی را فراهم می‌کنیم.

...
خبر

مراسم بزرگداشت «محمدرضا حافظی» خیر مدرسه‎ساز کشور در بروجرد برگزار شد.

...
خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، تعهد خیرین مدرسه ساز این استان را 310 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: 45 درصد این مقدار تحقق یافته است.