مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۰۶ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
چاپ
کد خبر: ۲۴۴۰

سومین جلسه کمیسیون امور اجتماعی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد

به میزبانی حاج اکبر ابراهیمی ،

سومین جلسه کمیسیون امور اجتماعی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد

سومین جلسه کمیسیون امور اجتماعی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به میزبانی حاج اکبر ابراهیمی صبح امروز 20 مرداد ماه سال 99 دربنیاد نیکوکاری فرهنگی اکبر ابراهیمی در دماوند تشکیل شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،  سومین جلسه کمیسیون امور اجتماعی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور صبح امروز ۲۰ مرداد ماه سال ۹۹ در بنیاد نیکوکاری فرهنگی اکبر ابراهیمی و  با حضور اعضای کمیسیون ( آقایان صبری ، ارجمندی، خسروی ، شعبانی ، محمدی ، آقاخانی ،قورچی بیگی ، نواب ، صفایی ،ناجی مقدم و خانم ها اللهیاری ، اشراقی و رضیان ) برگزار شد.       

در این جلسه حاج اکبر ابراهیمی عضو هیات مدیره و ریس کمیسیون امور اجتماعی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور که میزبانی این جلسه را بر عهده داشت  ضمن خیر مقدم به میهمانان گفت: قدم نهادن در کار خیر عنایتی است که به واسطه دعای خیر پدرو مادر ،دعای مستمندان و لطف پروردگار نصیب بنده شده و معتقدم بدهی من به خداوند است. 

وی با اشاره به اینکه،در حال حاضردر  ۱۲۸ روستا در کشور به لطف خداوند لوله کشی اب انجام شده ادامه داد:یک دقیقه دنیا به صد آخرت ارزش دارد و باید قدر تک تک لحظات خود را بدانیم.   

 دکتر اقاخانی نایب ریس کمیسیون امور اجتماعی نیز ضمن توضیح در خصوص شرح وظایف و ساختار کمیسیون از اعضا خواستند افراد داوطلبی را که مایلند در این راستا قدم بردارند به کمیسیون معرفی نمایند.     

 مهندس جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور نیز ضمن تبریک روز خبرنگار و خیر مقدم به میهمانان از خدمات ارزشمند خیر مدرسه ساز حاج اکبر ابراهیمی که دراموری همچون کمک به سیل زدها و زلزله زدها، لوله کشی در روستاهای فاقد اب اشامیدنی،حمایت از ایتام و زنان سرپرست خانوارو...قدردانی کرد  .

مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، در ادامه با اشاره به  راه اندازی پویش تهیه تبلت و موبایل برای دانش آموزان مناطق محروم (با توجه به شیوع بیماری کرونا)از اعضا خواست نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

وی تصریح کرد: حاج اقا ابراهیمی  همواره در امور خیریه پیشتاز هستند و با امور نیکی که انجام داده اند مال ایشان تبدیل به باقیات و صالحات شده است .

در این جلسه اعضای کمیسیون اقایان خسروی،صفایی،محمدی،ناجی، قورچی بیگی،خسروی، صبری،شعبانی، نواب و خانم ها اشراقی ،رضیان ،اللهیاری و شکری نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند. 

در ادامه این جلسه قورچی بیگی اظهار داشت: ۳۰ درصد مدارس کشور نا ایمن هستند که ۱۲ درصد انها نیاز به تخریب و بازسازی و۱۸ درصد نیازمند مرمت هستند.

وی ادامه داد:هفتصد مدرسه در سطح تهران عمر بالای ۶۰ سال دارندکه نیازمند اطلاع رسانی است.

نزاکت اللهیاری