مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۰۵ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

ششمین جلسه کارگروه بررسی مشکلات فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان صبح امروز98/10/15 در محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزارشد.

...
خبر

عملیات ساخت یک مجتمع آموزشی در رشت با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به زمین زده شد و در پی شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مقرر شد این مدرسه به نام این شهید نام گذاری شود.

...
خبر

جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در پیامی شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان بویژه مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس را تبریک و تسلیت گفتند .متن این پیام در پی می آید.

...
خبر

با مصوبه امروز کمیسیون تلفیق بودجه سال 99، خیرین مدرسه‌سازی که برای دولت مدرسه بسازد، از پرداخت هزینه انشعاب آب و فاضلاب، برق و گاز معاف می شوند.

...
خبر

دکتر قفلی در پیامی فرارسیدن سال نو میلادی را بر عموم مسیحیان و موحدان جهان و به ویژه هموطنان مسیحی و خیرین مدرسه ساز کشورمان تبریک گفت.متن این پیام در پی می آید.

...
با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛

با حضور دکتر قفلی جلسه هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران به میزبانی حاج محمود تقی زاده (بنیاد خیریه شهیدان تقی زاده ) صبح امروز 9 دی ماه سال 98 برگزار شد.

...
خبر

فرماندار شیروان گفت: تا پایان سال گذشته ۶۳ مدرسه با ۱۲۳ کلاس درس توسط مجمع خیرین مدرسه ساز احداث شد و به بهره برداری رسید.

...
خبر

با حضور نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، خیر مدرسه ساز و جمعی از مدیران، مدرسه شش کلاسه زنده یاد « منیژه متین » در روستای کنار اسماعیل میناب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

...
خبر

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در جلسه مشترک وزیر آموزش و پرورش با رؤسای مجامع خیرین مدرسه‌ساز و مدیران کل نوسازی مدارس استان‌های سراسر کشور با بیان اهمیت مشارکت در تأمین فضاهای آموزشی گفت: امروز مشارکت در تامین فضاهای آموزشی، یک ضرورت است و خیرین باید همراهی خود را در این عرصه همچنان ادامه دهند و همراه نظام تعلیم و تربیت باشند.

...
وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح دبیرستان ماندگار آیت الله طالقانی تبریز:

وزیر آموزش و پرورش گفت: علی‌رغم محدودیت‌ها در بودجه ۹۹ دولت برای مشارکت با خیرین ۲۷۰۰ میلیارد تومان تضمین داده است.

...
خبر

نخستین همایش کشوری خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار با همکاری آموزش و پرورش شهرستان ،مجمع خیرین شهرستان،فرمانداری بم برگزار شد.

...
دکتر قفلی در گردهمایی روسای مجامع خیرین مدرسه ساز خبرداد:

رئیس جامعه ی خیرین مدرسه ساز کشور گفت: با کمبود ۱۰۰ مدرسه ی استثنایی و نیز نبود مدرسه برای مبتلایان اوتیسم در ۱۴ استان در سطح کشورمواجه هستیم که قول هایی از سوی خیرین برای ساخت ۱۴ مدرسه ی اوتیسمی ها داده شده است .