مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۰۵ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
معصومه علیزاده؛

معصومه علیزاده سالهاست که در تبریز سکونت دارد. او که به قول قدیمی ها به معنای واقعی کلمه سردی و گرمی روزگار را چشیده، میگوید: ارتقاء فرهنگ نیز بدون آموزش میسر نخواهد شد. پس در گام نخست با کار فرهنگی میتوان معضلات و مشکلات موجود در جامعه را ریشه کن کرد.» خواندن گفتوگو با او خالی از لطف نیست.

...
معصومه شاکری شمیرانی خیر مدرسه ساز ؛

معصومه شاکری شمیرانی، متولد و ساکن تهران است اما فعالیت های مربوط به مدرسه سازی را در استان البرز انجام میدهد. وی زندگی مشترک با همسرش را که فرهنگی بوده و دغدغه کمبودهای آموزشی داشته را عامل مهمی در ورودش به امر مدرسه سازی می داند.

...
حمید رضازاده مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس،

حمید رضازاده، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس از سال 1364 در عرصه مدرسه سازی فعال است و تاکنون افراد بسیاری را به این کار ترغیب کرده است. می گوید: «مدرسه سازی برایش برکات زیادی داشتد و بعضی وقت ها بن بست ها و تنگناهایی در زندگی اش بوده که با یک چشم برهم زدن رفع شده است.» گفت و گو با او در ادامه می آید.

...
سیدمحمدعلی میرباقری خیر مدرسه ساز ؛

سیدمحمدعلی میرباقری، رئیس مجمع خیرین مدرسه استان فارس است. او دکترای چشم پزشکی دارد و علاوه بر طبابت، در دانشگاه شیراز هم تدریس می کند. او که در خانواده ای ن کیوکار بزرگ شده است، همراه پدر خود در شیراز و شهرستا نها و روستاهای اطراف آن 7 واحد آموزشی ساخته است. گزیده ای از گفت وگو با وی را در ادامه بخوانید.

...
محمدعلی آدینه زاده خیر مدرسه ساز ؛

محمدعلی آدینه زاده، کرمانی و فرهنگی بازنشسته ای است که 30 سال شغلش معلمی بوده و از نزدیک با کمبودهای آموزشی، به ویژه در مناطق محروم کشور آشناست. میگوید: «خدمت به خلق عبادت است و قطعاً خداوند می‌بیند که سرمایه‌مان را چطور خرج میکنیم. » مهمترین بخش‌های گفت و گو با او در پی می آید.

...
حسین بیک مهدوی خیر مدرسه ساز ؛

حسین بیک مهدوی می‌گوید: «خیر واقعی، عاشق و نوعدوست و دوستدار مردمش است. اگر عاشق نباشی، نمی توانی کار خیر را بدون منت انجام بدهی.» او که زاده شهرستان آمل استان مازندران است، درباره زندگی خیران می‌گوید: «اگر می‌بینید فرزندان خانوادههای خیرانی که می شناسید، صالح اند، به برکت انجام کار خیر است.

...
با توجه به شیوع بیماری کورنا؛

مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: با توجه به شیوع بیماری کورنا تمامی جلسات جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

...
خبر

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در پی درگذشت خیر مدرسه ساز مرحوم سید محمود خیامی پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام در پی می آید.

...
با دستان پر مهر حاج اکبر ابراهیمی خیر مدرسه ساز انجام می شود؛

تفاهم نامه ساخت هشت باب مدرسه در کرمان توسط خیر مدرسه ساز حاج اکبر ابراهیمی و باحضور مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و برادر شهید قاسم سلیمانی به امضا رسید.

...
خبر

هشتمین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز در شهرستان نظرآباد با جضور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز برگزار شد.

...
خبر

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به همراه مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز با حمیدرضا شاه‌حسینی خیّر مدرسه‌ساز و نایب رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور دیدار و گفتگو کرد.

...
خبر

جلسه کارگروه مدارس خارج از کشور با حضور رئیس کمیسیون اجتماعی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و مدیرعامل جامعه خیرین برگزار شد.