مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۰۵ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به مناسبت اعیاد شعبانیه پیام تبریکی صادر کرد. متن این پیام در پی می آید.

...
یک صفحه کار خوب در مدرسه بخشندگی؛

نجوای آشنایی است، نجوای کودکانی که رنج محرومیت آن‌ها را از آموختن و کسب سواد و دانش بازمی‌دارد، کودکانی که با چشم‌هایشان فریاد می‌زنند و دست‌های مهربان را به یاری می‌طلبند تا در سایه‌سار محبت دست‌های مهربان و بخشنده بتوانند کسب علم کنند. فرزندانی که چشم دوخته‌اند تا شاید دستی پر از مهر و امید، آینده‌ای بهتر را به آن‌ها نوید دهد

...
خبر

رئیس جامعه خیرین مدرسه سازکشور در پیامی آغاز بهار سال 1399 و نوشدن زمین را به همه عزیزان و خیرین نیک اندیش صمیمانه تبریک عرض می نماید.متن پیام در پی می آید.

...
مدیرکل نوسازی مدارس خراسان جنوبی خبر داد :

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: از سال ۸۴ همزمان با مستقل شدن استان تاکنون ۱۶۴ میلیارد تومان تعهد خیرین را داشتیم که قریب به ۷۰ درصد از آن محقق شده

...
خبر

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی از برگزاری بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز در بهار ۹۹ خبر داد و گفت: خیرین در ساخت ۱۸۹۴ کلاس درس خراسان جنوبی مشارکت داشتند.

...
رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور از دغدغه هایش می گوید؛

بدون شک علم و دانش ملاک و پایه توسعه یک کشوراست و این امر محقق نمی شود مگربا فراهم کردن بستری مناسب برای تحصیل دانش آموزان در فضای آموزشی مناسب . خیرین مدرسه ساز کشور در این حوزه قدم های بلند وتاثیر گذاری برداشته اند که دانش آموزان در کنار تعلیم و تربیت ، درس زندگی بیاموزند.

...
خبر

روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور وفات حضرت زینب (س) را به عموم شیعیان جهان به خصوص خیرین مدرسه ساز کشور تسلیت عرض می نماید.

...
با حضور مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور انجام شد،

مدرسه دو کلاسه در شهرستان سرباز استان و سیستان وبلوچستان به همت خیرین مدرسه سازگروه مشاورین غرب تهران ساخته می شود

...
خبر

دکتر قفلی با انتشار پیامی ، ولادت با سعادت مولای متقیان امام علی (ع) پرچمداربزرگ عدل و انصاف و روز پدر را به تمامی پدران و خیرین مدرسه ساز کشور تبریک گفت .متن این پیام در پی می آید.

...
حاج اکبر ابراهیمی خیر مدرسه ساز ؛

«تا کسی وارد فعالیت‌های خیریه نشود نمی‌تواند لذت آن را درک کند. مدرسه‌سازی عشق من است . مدرسه‌سازی پنجره‌ کوچکی است که انسان را وارد دنیای بزرگی می‌کند. دنیای مدرسه‌سازی دنیای شیرینی است، دنیایی که انسان با لبخند کودکان جان می‌گیرد و احساس می کند که خداوندهمیشه در کنار اوست.»

...
غلام عباس مصلی نژاد خیر مدرسه ساز ؛

دکتر غلام عباس مصلی نژاد در سال 1341 در شهر آبادان دیده به جهان گشود. تحصیلات ابتدایی خود را در دبستان مهرگان این شهر به پایان رسانید و دوره دبیرستان را در دبیرستان البرز تهران به پایان برد که به گفته خودش خاطرات بسیار زیبایی از آن مدرسه به یادگار دارد.

...
خبر

حاج حبیب الله قفلی رییس فقید مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی و خیر مدرسه ساز بودند.ایشان در تمامی لحظات به دوستان و آشنایان خود سفارش می کردند که در حد بضاعت خود مدرسه بسازند.