مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۰۵ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

مراسم بزرگذاشت اولین سالگرد مرحوم محمد رضا حافظی

...
خبر

در آئینی با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزیر آموزش و پرورش از سردیس و تمبر یادبود مرحوم حافظی رئیس فقید جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور رونمایی شد.

...
رئیس سازمان برنامه و بودجه در مراسم بزرگداشت مرحوم حافظی خبر داد:

نوبخت از ساخت بیش از ۱۲۳ هزار کلاس با اعتباری بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان از سوی خیرین مدرسه‌ساز خبر داد.

...
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد درگذشت دکتر حافظی:

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد درگذشت مرحوم حافظی با گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد دکتر حافظی گفت: باید راه مقدس ایشان که همانا تلاش همگانی برای توسعه فضاهای آموزشی بود تداوم یابد. امیدواریم با اجرای طرح آجر به آجر بتوانیم مشارکت همگان را حتی به اندازه یک آجر در مدرسه‌سازی جذب کنیم.

...
خبر

اولین مراسم بزرگداشت پدر مدرسه سازی ایران امروز سه شنبه 20 خرداد ماه سال 99 برگزار می شود.

...
وزیر آموزش و پرورش در پیامی به مناسب سالگرد درگذشت دکتر حافظی:

وزیر آموزش و پرورش در پیامی سالگرد درگذشت دکتر محمدرضا حافظی رئیس فقید جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور را گرامی داشت و وجود خیرین و نیکوکاران در آموزش‌ و پرورش را ذخیره‌ای پربار، ارزشمند و با برکات زیادی برای نظام تعلیم و تربیت دانست و گفت: همواره قدردان و پاسدار اقدامات ماندگار دکتر حافظی در عرصه مدرسه‌سازی هستیم.

...
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در پیامی به مناسبت سالگرد درگذشت دکتر حافظی:

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در پیامی اولین سالگرد درگذشت دکتر محمدرضا حافظی رئیس فقید جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور را گرامی داشت و گفت: حافظی در حافظه آینده‌سازان میهن ماندگار است.

...
در یکمین سالگرد درگذشت بزرگمرد مدرسه سازی کشورصورت گرفت:

در یکمین سالگرد درگذشت دکترمحمدرضا حافظی ، بنیانگذار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، ضمن برگزاری مراسم بزرگداشتی برای آن فقید ،یک خیابان در شهرستان بروجرد به نام وی نامگذاری شد.

...
با ابلاغ بخشنامه وزیر آموزش و پرورش؛

وزیر آموزش و پرورش در بخشنامه تغییر نام مدارس خیرساز را جز با توافق نامه خیر امکان ناپذیر اعلام کرد.

...
خبر

به دنبال توسعه سیاست جلب مشارکت‌های مردمی و ورود خیرین مشتاق به عرصه مدرسه سازی، آرین غلامی قهرمان شطرنج ایران به عنوان سفیر مدرسه‌سازی وارد این عرصه شد.

...
در جلسه هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان تاکید شد؛

طرح «آجر به آجر» به منظور توسعه مشارکت های مردمی در ساخت فضاهای آموزشی، باحضور اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان و مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش وپرورش استان بررسی شد.

...
خبر

حاج محمد ایزدیان، خیر مدرسه ساز قمی که یکی از قدیمی ترین خیرین فعال درعرصه های مختلف خیر و مورد وثوق حضرات آیات صافی گلپایگانی و فاضل لنکرانی(ره) بود، دار فانی را وداع گفت و در یکی از رواق های حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد.