مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور:

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: صندوق عدالت آموزشی که قرار بود کمک به اداره مدارس مناطق محروم باشد به مرحله اجرا نرسیده است

...
گفت و گو با بانوی مدرسه ساز ثریا جهانی؛

ثریا جهانی بانوی نیک اندیشی است که پس از فوت برادرش طبق وصیت ایشان اقدام به امر مدرسه سازی کرد وی معتقد است بانوان نقش بسزایی در گسترش فرهنگ مدرسه سازی دارند .

...
خبر

حاج مالک جعفرزاده مقدم بزرگ خیر مدرسه ساز که 84 مدرسه بنام اسرای کربلا تعهد کرده است ، از مدارس منطقه محروم ارشق اردبیل بازدید کرده و از نزدیک با مشکلات دانش آموزان و معلمان آشنا شد.

...
خبر

با حضور مديران كل آموزش و پرورش و نوسازي مدارس فارس،و خانواده بانی خیر ؛آموزشگاه 12 كلاسه خيرساز زنده ياد ملك توكليان در مساحتی بالغ بر 1500 متر مربع با ظرفيت چهارصد دانش آموز و اعتباری بالغ بر دو ميليارد تومان افتتاح شد.

...
خبر

با آغاز سال تحصیلی جدید پروژه 12 کلاسه خیری پتروشیمی رازی ماهشهر مورد بهره برداری خواهد رسید

...
گفت و گو با بانوی نیکوکار مدرسه ساز صالح پور؛

زیبا صالح پور متولد 1344 متاهل و دارای 3 فرزند است . او عضو شورای بانوان خیرین مدرسه ساز استان خوزستان و نماینده خانواده همسرش در عرصه مدرسه سازی است. نزدیک به دو دهه است که در این عرصه فعالیت می کند . شناسایی خیرین و تشویق آنها از جمله عمده فعالیت های او در کانوان شورای بانوان خیرین مدرسه ساز است.

...
خبر

فرزندان زنده یاد حاج ناصر بینایی خیر مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد که نخستین مدرسه خود را در روستای سربیشه گچساران ساخته بودبه یاد پدر مدرسه ای دیگر بنا کردند.

...
گفت و گو با بانوی نیک اندیش طوبی کوهی ؛

طوبی کوهی دهکردی دبیر آموزش و پرورش است او به دلیل عشقی که به دانش آموزان داشت آرزویی جز ساخت مدرسه نداشت.

...
خبر

طی نشستی با حضور مسئولان آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز البرز، قرارداد ساخت یک باب مجتمع آموزشی توسط خیر مدرسه ساز امضا شد.

...
خبر

دانش آموزان مدرسه خیری مرضیه یزدی منطقه 16 تهران رتبه های منطقه ای و استانی در مسابقات پژوهشی و جشنواره علمی جابرابن حیان کسب کردند.

...
خبر

تفاهم نامه دو مدرسه خیری دو و سه کلاسه در شهرستان گیلانغرب استان کرمانشاه در محل دفتر مدیر آموزش و پرورش این شهرستان به امضاء رسید.

...
وضعیت فضاهای آموزشی استان هرمزگان و کمک خیرین

وضعیت فضاهای آموزشی استان هرمزگان و کمک خیرین