مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

مدیر کل آموزش و پرورش البرز گفت: سه هزار نفر وارد عرصه مدرسه سازی در این استان شده اند که از این تعداد 181 نفر عضو فعال مجمع خیرین هستند، با این حال به دلیل کمبود فضای آموزشی نیاز به حضور و مشاکت بیشتر خیرین نیک اندیش داریم.

...
مدیر آموزش و پرورش بیجار :

مدیر آموزش و پرورش بیجار در آیین تجلیل از خیرین مدارس شبانه روزی شهرستان از اقدام خیرین مدرسه ساز، به عنوان حرکتی فرهنگی و صدقه جاریه نام برد.

...
خبر

رییس آموزش و پرورش منطقه لالجین از نقش موثر خیرین مدرسه ساز در فرایند تعلیم و تربیت و مشارکت آنان در امر مدرسه سازی یاد کرد که از دیرباز تاکنون در منطقه از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده اند.

...
مدیرکل آموزش و پرورش ؛

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: آمار خیرین مدرسه‌ساز استان نسبت به ۳ سال قبل افزایش ۶ برابری داشته اما به وجود عمق محرومیت‌ها به فضا‌های آموزشی استاندارد، کافی نیست.

...
معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس:

معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس: خیرین به عنوان یک پتانسیل عزیم و ارزشمند در جامعه ما محسوب می شود.

...
خبر

با حمایت خیرین مدرسه ساز، دانش آموزان روستای المهدی در کرمانشاه صاحب مدرسه ای مقاوم شدند.

...
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد:

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد گفت: با توجه به ایجاد شهرک های جدید در استان ما نیازمند بازسازی و همچنین ایجاد بیش از ۳۶۰ مدرسه هستیم.

...
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز یزد:

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد از ساخت مدرسه ویژه کودکان اوتیسم در این استان خبر داد.

...
خبر

چهار مدرسه بنیاد برکت همزمان با 76 طرح دیگر این بنیاد در سراسر کشور در استانهای ایلام ، گیلان و تهران به بهره برداری رسید

...
خبر

پروژه‌ آموزشی ۲۴ کلاسه‌ شهیدان جوزدانی در منطقه‌ رباط کریم تهران به عنوان هزارمین مدرسه‌ برکت اهدایی مقام معظم رهبری به دانش‌آموزان این منطقه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

...
خبر

دکتر نظرپور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور نیز طی پیامی درگشت حاج حسن غضنفریان را تسلیت گفت متن پیام بدین شرح است:

...
خبر

عکاس : آرش میرسپاسی