مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

مدیرکل نوسازی مدارس باتفاق اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان با محمد جواد احمدی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش دیدار نمودند.

...
استاندار اصفهان؛

استاندار اصفهان گفت: در یک برنامه زمان بندی مشخص در استان نباید شاهد حتی یک مدرسه کانکسی باشیم و مدارس کانکسی باید برچیده شوند

...
خبر

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: درجشنواره خیرین مدرسه ساز استان درچهار سال گذشته ۶۴ میلیارد تومان به امر مقدس مدرسه سازی استان کمک شده است.

...
خبر

در همایش خبر خوب که با حضور چهره‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، نمایندگان نهادها و سازمان‌های دولتی و رسانه‌های کشور برگزار شد از رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور تقدیر شد.

...
خبر

در ادامه برگزاری جشنواره های خیّرین مدرسه ساز شهرستان های استان سیستان و بلوچستان، چهارمین جشنواره خیّرین مدرسه ساز شهرستان مهرستان با حضور مسئولین استانی و جمعی پرشور از خیّرین و مردم منطقه برگزار شد.

...
خبر

مدیرکل مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس کشور،با سفر به استان مرکزی از پروژه های خیرساز استان مرکزی بازدید نمود و از نزدیک از روند اجرایی در این مدارس آگاه شد.

...
خبر

رییس مجمع خیران مدرسه‌ساز یزد با بیان این‌که ۳۵ درصد از کلاس‌های مدارس استان فرسوده هستند، گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۸ میلیارد تومان به مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کمک شده است.

...
خبر

رییس مجمع خیران مدرسه‌ساز یزد با بیان این‌که 35 درصد از کلاس‌های مدارس استان فرسوده هستند، گفت:‌ از ابتدای امسال تاکنون بیش از 38 میلیارد تومان به مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کمک شده است.

...
خبر

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز با اشاره به کمبود مضاعف فضای آموزشی گفت: از خیرین مدرسه ساز انتظار می رود به کمک بخش آموزشی استان بشتابند.

...
خبر

جمعی از فرزندان شهدای مدافع حرم صبح امروز در محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور میهمان دکتر حافظی بودند.

...
خبر

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان گفت : امسال خیرین مدرسه ساز 48 پروژه ساخت مدارس را در استان خراسان شمالی دارند .

...
خبر

تفاهم نامه ساخت مدرسه خیری 4 کلاسه در شهرستان رودبار استان کرمان امضا شد.