مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • چهارشنبه, ۰۲ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

​باحضور نماینده محترم خیر مدرسه ساز مهندس مرتضی توجه و نجفی معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان بر روند تسزیع عملیات مدرسه 6 کلاسه روستای شوره دل سراب تاکیدشد.

...
باخیرین مدرسه ساز،

این خیرمدرسه ساز از خطه جنوب کشور و از خانواده‌ای آخوند زاده متولد شد؛ فردی که در شهر کوچک سورو بندرعباس به سختی دیپلم گرفت و در نهایت به استخدام آموزش و پرورش درآمد تا در کسوت معلمی فعالیت کند.

...
خبر

مراسم کلنگ زنی مدرسه خیّرساز 6 کلاسه دهستان تیل منطقه تسوج ، با حضور معاون نوسازی مدارس استان ،مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان، امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات و نهادها و خانواده معظم شهدا و اولیابرگزارشد

...
خبر

حاج اکبر ابراهیمی خیر مدرسه ساز در پیامی از تمامی خیران و مدیرانی که در مراسم ختم والده همسر محترمشان حضور بهم رسانده ویا باارسال پیام تسلیت ابراز همدردی نمودند، تشکر و قدردانی بعمل آورد. متن این پیام در ذیل می آید:

...
خبر

زادگاهشان اهواز است. خونگرم و مردمی. پدرشان را در دوران کودکی از دست داده اند و محمدرضا برادر بزرگتر وظیفه پدری را برای خانواده ریسمان سنج به جای آورد و در خانواده احترام خاصی برای او قائل هستند.

...
خبر

دکتر رخشانی مهر، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به خیرین نیکوکار حاج اکبر ابراهیمی و خانم عبدالرحیم خان در پی درگذشت خانم عبدالرحیمیان، مادر گرامی بانوی نیک اندیش عبدالرحیم خان تسلیت گفت متن پیام بدین شرح است:

...
خبر

امام جمعه سرایان گفت: ساخت مدارس و تامین فضاهای آموزشی مورد نیاز دانش آموزان،‌ به تنهایی با اعتبارات دولتی امکان پذیر نیست بنابراین خیرین مدرسه ساز، سهم بسزایی در افزایش سرانه باسوادی کشور دارند.

...
خبر

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران به مناسبت آغاز سال 1397پیام تبریکی صادر نمود.متن پیام در پی می آید.

...
در هشتمین روز از بهار ۹۷؛

بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان بدره در هشتمین روز از بهار ۹۷ برگزار شد.

...
نوروز با خیرین ؛

حاج اکبر ابراهیمی خیرمدرسه سازی که خود را وقف مدرسه سازی کرده است.اودر این سال ها در راز و نیاز با خدای خود گفته خدایا هر چه دادی بس است، اگر باز هم می دهی دست دهندگی ام ده تا یاور مستضعفان و افراد مستاصل باشم.

...
خبر

بانک آینده 20 هزار بسته کمک آموزشی و لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم استان چهارمحال وبختیاری توزیع کرد

...
خبر

بانک آینده 15هزار بسته کمک آموزشی و لوازم التحریر بین دانش آموزان استان اردبیل توزیع کرد