مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۰۶ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
رئیس کمیسیون بانوان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،

میردامادیان گفت : 5 هزار بانوی مدرسه ساز در سطح کشور فعالیت می کنند و امیدواریم با فعالیت خیرین در کمیسیون بانوان بتوانیم بر تعداد آنها بیافزاییم.

...
دکتر شریفی بانوی پزشکی که مدرسه سازی را برگزیده است:

طرح توسعه دبستان روستای کلاته شادی شهرستان خلیل آباد خراسان رضوی مبلغ ۳ میلیارد ریال هزینه در بردارد که یک میلیارد ریال آن توسط این پزشک نیک اندیش و مابقی از محل اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس استان تامین وپرداخت خواهد شد.

...
به همت خیر مدرسه ساز حاج عباسعلی ملک زاده ؛

عملیات ساخت مدرسه ای ۱۲ کلاسه در زمین اهدایی خانواده احمد پاینده و به همت خیر مدرسه ساز، حاج عباسعلی ملک زاده  در شهر نجف آباد به زمین زده شد.

...
به همت خیر مدرسه ساز آیت الله مهدوی پور نماینده ولی فقیه در کشور هند؛

در راستای طرح آجر به آجر،مدرسه ۲ کلاسه روستای چشمه شیرین پلدختر با مشارکت آیت الله مهدوی پور نماینده ولی فقیه در کشور هند و انجمن فارغ التحصیلان دوره ۲۵ دبیرستان علوی تهران ، افتتاح و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت .

...
خبر

باحضور خیر مدرسه ساز حاج قاسم رمضانی و مقامات استانی عملیات ساخت مدرسه ای 6 کلاسه در یزد آغا شد.

...
خبر

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به همراه مدیرکل مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور از خیر مدرسه ساز کریم مردانی آذر که در بستر بیماری است عیادت و از زحمات وی در امر مدرسه سازی قدر دانی کردند.

...
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان خوزستان خبر داد:

قربانی گفت: ۱۰۰۰ کلاس سنگی در استان خوزستان وجود دارد و خیر نیک اندیش کاظم قلم چی برای ساخت ۱۰۰ کلاس آن پیش قدم شده است.

...
اشکان تقی پور خیر مدرسه ساز ،

نهال این عشق ورزی 20 سال و اندی پیش کاشته شد و اکنون سالهاست که به یک درخت پر ثمر بدل شده است. 20 سال و اندی پیش، دریک روز عادی اما یک اتفاق به ظاهر ساده ولی بزرگ منجر به شکل گیری اندیشه ای نیک گردید و این فکر بکر بعد تر آغازگر فعالیت موسسه ای خیریه با دنیایی از اتفاقات خوب برای کودکان سرزمین مان شد.

...
خبر

نام جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به موسسات ذکر شده در آیین نامه ماده 172 قانون مالیات های مستقیم اضافه شد

...
حسین سُرمه خیر مدرسه ساز مناطق حاشیه پایتخت می گوید:

بزرگترین لذت دنیا ساخت مدرسه است. وقتی دانش آموزان را می بینم که پشت نیمکت و در کلاسی که من ساخته ام نشسته اند و علم می آموزند با همه وجود خوشحال می شوم. تا امروز 3 مدرسه ساخته ام و می خوام اگر خدا عمری بدهد دو مدرسه دیگر در مناطق محروم حاشیه پایتخت بسازم.

...
به همت خیر مدرسه ساز بانو مهتاب ایرانپور انجام شد؛

خانم صادقی به نمایندگی از بانو مهتاب ایرانپور خیر نیک اندیش با حضور در دفتر جامعه خیرین مدرسه ساز کشور تفاهم نامه ساخت مدرسه ای ۶ کلاسه را در استان ایلام امضا کرد.

...
خبر

بیست و ششمین جلسه هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور صبح امروز 18 شهریور ماه سال 99 در محل جامعه خیرین با حضور اعضای هیات مدیره ، مدیرعامل جامعه ، مدیر کل مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس ، مدیر روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس و نائب رئیس کمیسیون امور اجتماعی برگزار شد.