مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۰۶ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز اعلام کرد: فرزندان شهدای والامقام این استان به پویش مدرسه سازی طرح آجر به آجر پیوستند.

...
خبر

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان از احداث مدرسه 14 کلاسه خیرساز اوتیسم در سنندج خبر داد و گفت: این مدرسه پنجاه و سومین مدرسه اوتیسم کشور بوده که به همت خیرین مدرسه ساز احداث شده است.

...
در ایین کلنگ زنی سه آموزشگاه خیر ساز در فارس مطرح شد،

مدیر کل نوسازی مدارس استان فارس گفت :در سطح استان فارس ۱۸۰ پروژه فعال صد در صد خیری و یا در قالب مشارکت با دولت در حال اجرا است، که از این تعداد ۶۰ پروژه به بهره برداری می رسد و در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

...
خبر

هنرستان شهدای وزارت امور خارجه به مناسبت سالگرد آزادسازی سوسنگرد با حضور سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه،ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، مهندس جعفری مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشوربه صورت ویدئو کن فرانس در سوسنگرد افتتاح شد.

...
خبر

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان با اشاره به مشارکت ۴۴۰۰ خیر گیلانی در طرح مدرسه‌سازی «آجر به آجر» گفت: مردم گیلان ۱۸۰ میلیون تومان به طرح مدرسه‌سازی کمک کردند.

...
خبر

به همت خیر نیک اندیش آقای ثاقب تقی پور ابرده در روستای ابرده شهرستان طرقبه شاندیز دبیرستان 12 کلاسه ای با اعتبار صدمیلیارد ریال احداث خواهد شد.

...
خبر

طی جلسه‌ای که با حضور مدیرکل نوسازی مدارس، نماینده بنیاد علوی در استان اردبیل و روسای آموزش و پرورش مناطق گرمی و انگوت برگزار شد ، ساخت و تکمیل ۱۰ مدرسه با مشارکت نوسازی مدارس استان اردبیل در دستور کار بنیاد علوی قرار گرفت.

...
خبر

به همت خیّر مدرسه‌ساز «جهانبخش شکری» تفاهم نامه ساخت دو مدرسه خیری دیگر در روستاهای تپه رش شهرستان سنقر و کولسوند گیلانغرب امضا شد.

...
به همت بنیاد علمی آموزشی قلم چی انجام شد،

در راستای محرومیت زدایی و گسترش عدالت آموزشی یک دبستان دو کلاسه با اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیون تومان با مشارکت بنیاد علمی آموزشی قلم چی در روستای کم برخوردار شیخون برون شهرستان اندیکا به بهره برداری رسید.

...
78 درصد مدارس کاشان را خیرین مدرسه سازساخته اند

کاشان به "شهرمردم" معروف است می پرسید چرا؟ چون بیشتر مردمانش نیکوکارند و خیران شهردر هرصحنه ای که نیاز به حضورشان باشد وارد می شوند جالب تر اینکه این حضور در مدرسه سازی پررنگ تر است. نشانه اش گزارش خوبی که چند روز پیش در شبکه خبرپخش شد.

...
با مشارکت بنیاد علمی آموزشی قلم چی صورت گرفت؛

در راستای حذف مدارس سنگی در استان ۹ کلاس درس پیش ساخته با مشارکت بنیاد علمی آموزشی قلم چی در مناطق عشایری و کوهستانی شهرستان های ایذه ، مسجد سلیمان ، اندیکا و لالی جایگزین مدارس سنگی شد.

...
باحضور رئیس جمهور انجام شد؛

۱۵ طرح آموزشی استان مرکزی از مجموع یک هزار و ۵۵۰ طرح آموزشی، تربیتی و رفاهی کشور در آیینی با حضور رئیس جمهور، استاندار مرکزی ، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان مرکزی و جمعی از مسئولان به صورت ویدئوکنفرانس به بهره‌برداری رسید.