مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۰۶ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی ؛

رافتی در هفتمین جلسه کمیسیون امور استانها گفت : مشارکت خیرین مدرسه ساز نسبت به سال گذشته رشد 170 درصدی یافته است .

...
خبر

مهراله رخشانی مهر معاون وزیر آموزش وپرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با صدور حکمی《جاسم حسین پور》را به عنوان مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران منصوب کرد.

...
خبر

بیش از ۱۷۰ هزار نفر تاکنون با واریز دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در طرح ملی «آجر به آجر» مشارکت کرده‌اند که با اجرای این طرح ۳۱ مدرسه در ۳۱ استان کشور احداث می‌شود.

...
با حضور سخنگوی دولت و رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور صورت گرفت؛

با حضورعلی ربیعی سخنگوی دولت و دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، افتتاح و کلنگ زنی همزمان 45 پروژه آموزش و پرورش استثنایی در محل سالن جلسات سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد

...
خبر

عملیات ساخت دبستان شش کلاسه شهید عبدالحسین محسنی به همت خیرین نیک اندیش ،فرزندان مرحوم حاج محمد محسنی در شهرستان مهریز آغاز شد.

...
مهندس حریری خیر مدرسه ساز استان بوشهر؛

این روزها مردم منطقه محروم پشتکوه و برازجان قدردان مردی هستند که برای اعتلای فرهنگ نسل آینده تلاش می کند. کسی که با ساخت 64 مدرسه در مناطق محروم بوشهر و همچنین ساخت پژوهش سرای متقین زمینه ای را فراهم می کند تا دانش آموزان بدون دغدغه تنها برای بالا بردن اعتلای فرهنگ ایران تلاش کنند.

...
با حضور دکتر قفلی و حاج اکبر ابراهیمی انجام شد،

آیین خشت‌گذاری نخستین مدرسه پویش ملی آجر به آجر در کهریزک استان تهران انجام شد

...
با حضور مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور انجام شد،

مدرسه خیرساز علی ابن موسی الرضا(ع ) در اسلامشهر به بهره برداری رسید.

...
خبر

روزی که مدرسه‌اش در فریزی مشهد افتتاح شد،سراسر وجودش از شوق سرشارشد. او بااینکه سه مدرسه ساخته بود اما تا آن روزی که خودش در مراسم افتتاحیه شرکت نکرده بود، عشق به مدرسه‌سازی را نیافته بود، گفت‌وگوی ما با حاج حسن حیدر علی، خیر مدرسه‌ساز را می‌خوانید

...
خبر

خرید ۱۰ دستگاه گوشی هوشمند توسط شورای بانوان خیّر مدرسه ساز منطقه خلخال جهت توزیع بین دانش آموزان بی بضاعت شناسایی شده

...
امیرحســین علینقیان خیر مدرسه سازی اصفهانی؛

امیر حسین علینقیان خیر مدرسه ساز اصفهانی با اشاره به اینکه مدرسه سازی خیرات ماندگار است می گوید: حضور در مدرسه و جمع دانش آموزان، مشوقم برای ساخت مدرسه شد."

...
خبر

زنجان فرماندار ابهر از اختصاص ۶۰ میلیون تومان از اعتبارات مجمع خیرین مدرسه ساز ابهر برای خرید تبلت دانش آموزان نیازمند خبر داد.