مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۰۷ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
به همت خیر نیک اندیش آقای کوهی انجام شد،

با حضور مسئولین استانی و شهرستانی مراسم آغازاحداث مدرسه۶کلاسه خیری درروستای عنبران شهرستان نمین با همت خیر بزرگوارآقای کوهی بانیت ونام همسرمرحومشان بااعتباربالغ بر۲۵میلیارد ریال برگزارگردید.

...
گفت و گو با محمود تمیزی خیر مدرسه ساز،

محمود تمیزی یکی از خیرین مدرسه ساز استان خراسان رضوی می گوید: یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای زندگی‌ام روزی بود که برای افتتاح به مدرسه‌ای مرحوم غلامرضا تمیزی (پدرم) رفتیم، دانش آموزان نازنین دو طرف راهرویی که درست کرده بودند ایستاده بودند تا ما از میان تونلی که از شاخه های گل ساخته بودند عبور کنیم،

...
طرح آجر به آجر در استان کرمان؛

مدرسه سه کلاسه در روستای حاجی آباد شهرستان عنبرآباد از محل کمک های جمع آوری شده در پویش مهر را با محرم آغاز کنیم طرح آجر به آجر با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های نوسازی مدارس کشور خشت گذاری شد.

...
بامشارکت موسسه خیریه مهر گیتی و اتاق بازرگانی کرمان ،

هنرستان ۱۴ کلاسه خیری «هما روحی» در روستای نظام‌شهر بخش روداب شرقی شهرستان نرماشیر با مشارکت موسسه خیریه مهرگیتی و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان کرمان به بهره برداری رسید.

...
خبر

محسن حاجی میرزایی در آیین افتتاح «مدرسه مادر» بندرعباس گفت: مدرسه تنها یک ساختمان و یک فضای فیزیکی نیست. مدرسه تمام دنیای ماست و خوشا به سعادت کسانی که مدرسه می سازند و با مدرسه، آینده و انسان را می سازند.

...
خبر

آیین رونمایی از کتاب زندگی‌نامه و کارنامه خیر مدرسه ساز هرمزگانی «صلاح الدین احمدی» با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور برگزار شد.

...
مدير كل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختياري خبر داد

بيش از 100 مدرسه در استان چهارمحال و بختياري با همكاري بنياد علمی آموزشی قلم چي وقف عام ، اولياء و مربيان و مديران مدارس به سيستم هاي هوشمند مجهز مي شوند.

...
خبر

طی مراسمی با حضور استاندار بوشهر و نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در جنوب کشور مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز ویژه اتباع خارجی در شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان افتتاح شد.

...
خبر

با حضور مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز ، معاون مدیر کل آموزش و پرورش ، معاون مدیر کل نوسازی مدارس ، فرماندار ، مدیر آموزش و پرورش و مسئولین محلی و جمعی از خیرین نیک اندیش مدرسه ساز ،  آیین افتتاح رسمی و کلنگ زنی ۴ پروژه خیر ساز در شهرستان برخوار برگزار گردید.

...
خبر

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین گفت: بنیاد برکت تاکنون ۱۸ مدرسه در استان احداث کرده و تا پایان سال سه مدرسه دیگر نیز در استان به بهره برداری خواهد رسید.

...
در چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صورت گرفت :

در راستای حمایت از تعلیم و تربیت و کمک به تامین زیرساخت های لازم برای آموزش و پروش ، تفاهم نامه ای بین شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران و مجمع خیرین مدرسه ساز تهران در تالار اصفهان محل دائمی نمایشگاه بین المللی امضا شد.

...
به همت خیر مدرسه ساز مهندس ابوالفضل جوکار انجام شد،

با برنامه ریزی و رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در برلین ، تفاهم نامه ساخت یکصد مدرسه در نقاط محروم کشور توسط خَیِّر ایرانی مهندس ابوالفضل جوکار به امضا رسید.