مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۰۷ آبان ۱۴۰۳
logo logo
...
خبر

نشست هم اندیشی و هماهنگی به منظور بازسازی و تعمیرات مدارس آسیب دیده در حادثه زلزله سی سخت با حضور مهراله رخشانی‌مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس و ناصرقفلی رئیس جامعه خیّرین مدرسه ساز کشور برگزار شد.

...
با حضور جهانگیری به صورت ویدئو کنفرانس ؛

بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.

...
استاندار فارس در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور ،

استاندار فارس با بیان اینکه با تلاش های خیرین مدرسه ساز دو هزار مکان آموزشی تقدیم فرزندان این استان شده است، گفت: مشارکت خیرین در ساخت مدارس این استان در سه سال اخیر دو برابر شده است.

...
در بیست‌ودومین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز؛

در بیست و دومین جشنواره سراسری خیرین مدرسه‌ساز، از جمعی از خیرین مدرسه‌ساز استان مازندران با حضور استاندار تجلیل شد

...
خبر

در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز از بانک اقتصادنوین برگزار شد.

...
خبر

بیست و دومین جشنواره خیّرین مدرسه‌ساز کشور با حضور معاون اول رئیس جمهور و مقامات عالی کشوری در سالن حجاب تهران برگزار و از سردیس حاج اکبر ابراهیمی خیر مدرسه ساز رونمایی شد

...
حاجی میرزایی در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور؛

وزیر آموزش وپرورش در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشورکه با هدف تکریم از 1000 خیر مدرسه ساز بر گزار شد گقت : من همیشه به موقعیت خیرین مدرسه ساز غبطه می‌خورم .

...
رئیس سازمان برنامه و بودجه ، در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور؛

محمدباقر نوبخت در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور با هدف تکریم از 1000 خیر مدرسه ساز با بیان اینکه حضور من امروز برای ارائه یک پیام است اظهار کرد: با وجود روزهای پرکار درگیری برای بودجه سال ۱۴۰۰، مقید شدم در این مراسم حضور پیدا کنم تا بگویم در کنارتان هستم و از خیرین مدرسه ساز قدردانی می‌کنم.

...
خبر

عملیات ساخت پژوهش‌سرای دانش آموزی شهر بادرود از توابع شهرستان نطنز به همت قهرمان کشتی جهان«علیرضا حیدری» آغاز شد و این قهرمان ارزنده کشورمان به جمع خیرّین مدرسه‌ساز پیوست.

...
جهانگیری در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور ،

معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه مدرسه سازی سرمایه گذاری عظیم برای آینده جامعه و توسعه انسانی است، افزود: مدرسه سازی گامی در جهت پیشبرد عدالت آموزشی و تقویت کننده روح تعاون و همبستگی و اعتماد میان مردم است.

...
دکتر قفلی در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور:

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: تعیین تکلیف و تکمیل ۴۰ هزار کلاس درس نیمه تمام که سال‌ها رها شده بود، با همکاری دولت و خیرین افتخار بزرگی در عرصه مدرسه‌سازی محسوب می‌شود.

...
خبر

بیست و دومین جشنواره خیّرین مدرسه‌ساز کشور با حضور معاون اول رئیس جمهور و مقامات عالی کشوری در سالن حجاب تهران برگزار و از سردیس حاج اکبر ابراهیمی خیر مدرسه ساز رونمایی شد.