مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۶:۰۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
چاپ
کد خبر: ۹۸۵

برگزاری همایش تقدیر از خیرین مدرسه ساز در رودبار

برگزاری همایش تقدیر از خیرین مدرسه ساز در رودبار

مدیر آموزش و پرورش رودبار از برگزاری همایش تقدیر از خیرین مدرسه ساز در این شهرستان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور،  علی عطایی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رودبار، به بیان  گزارش عملکرد سه ماهه پاییز پرداخت و اظهار کرد: در جذب نیرو های پیش دبستانی حداکثر جذب را شهرستان رودبار داشته است.

وی ادامه داد: در راستای بهبود و کیفیت بخشی به امر آموزش هر پنج شنبه کارگاه های آموزشی برای نیروهای جدیدالورود برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش رودبار، بیان داشت: با حمایت فرماندار و خیّرین تمام سیستم های گرمایشی فعال و راه اندازی شده اند.

عطایی از برگزاری همایش تقدیر از خیرین مدرسه ساز رودبار خبر داد و گفت: این همایش به مناسبت قدردانی از زحمات خیّرین در دی ماه جاری برگزار می شود.

وی کمبود معلم با سابقه در شهرستان، اهتمام ورزی بیشتر به بحث نماز در شهرستان، تاسیس مدرسه شاهد در رستم آباد، حضور دانش آموزان بیش از ظرفیت کلاس های مدارس را از مصوبات جلسه عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش رودبار، ایجاد تعامل بین ادارات و مدارس برای مرتفع نمودن مشکلات مدارس، افزایش فعالیت های تربیت بدنی در سطح مدارس و پیگیری و اهتمام بیشتر به وضعیت بهداشت دانش آموزان را از دیگر مصوبات این جلسه برشمرد.

اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار، از اختصاص ۱۰ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال اعتبار از فصول مختلف به آموزش و پرورش شهرستان خبر داد و ابراز داشت ادارات باید با آموزش و پرورش تعامل بیشتری داشته باشند.