مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
چاپ
کد خبر: ۹۷۶

بهره برداری از هنرستان فنی و حرفه ای اشترینان با حضور دکتر حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز

بهره برداری از هنرستان فنی و حرفه ای اشترینان با حضور دکتر حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز

هنرستان فنی و حرفه ای قلم چی اشترینان در زمینی به مساحت 4500 مترمربع و زیربنایی بالغ بر 3800 مترمربع با مشارکت بنیاد علمی و آموزشی قلم چی با صرف ۳ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، دکترحافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در این مراسم اظهار داشت  : مهندس قلم چی با ساخت بیش از 270 مدرسه، بی شک خیر و برکت را بیش از پیش به زندگی دنیوی و اخروی خود داده است ،

وی ادامه داد: ایشان با همت در انجام این امر خیر دین خود را به مردم و میهن اسلامی خود ادا کرده است. 

دکتر شهری معاونت سازمان نوسازی مدارس کشور درادامه این مراسم تاکید کرد: علی رغم تلاش های صورت گرفته در امر مدرسه سازی و تجهیز این فضاها متاسفانه تا رسیدن به سطح مطلوب فاصله زیادی داریم.

وی ادامه داد: در برنامه آموزشی کشور پیش بینی شده است که پنجاه درصد دانش آموزان در مراکز فنی و حرفه ای تحصیل کنند و برای رسیدن به این مهم باید تلاشمان را مضاعف کنیم.

مهندس قلم چی مدیر بنیاد علمی، آموزشی قلم چی در پایان این مراسم خاطر نشان کرد: کمک به ساخت فضاهای آموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان باید تبدیل به یک ضرورت شود و همه برای کمک به زیر ساخت های آموزشی اهتمام داشته باشند. همه ی ما به مراکزی که درآن تحصیل کرده ایم مدیون هستیم و باید دین خود را ادا کنیم.