مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
چاپ
کد خبر: ۹۷۵

مدارس خانه دوم دانش آموزان است و باید برای توسعه آن در فکر تحول اساسی باشیم

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:

مدارس خانه دوم دانش آموزان است و باید برای توسعه آن در فکر تحول اساسی باشیم

طی آئین رسمی با حضور وزیر آموزش و پرورش "مهراله رخشانی مهر" به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور منصوب شد


طی آئین رسمی با حضور وزیر آموزش و پرورش، رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، مدیران کل و روسای مجامع خیرین مدرسه ساز استانها دکتر مهراله رخشانی مهر به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور معرفی و از خدمات دکتر محمد تقی نظرپور تقدیر شد. 

دکتر رخشانی مهر در این مراسم با اشاره به اینکه خدمت در حوزه آموزش و پرورش عبادت محسوب می شود گفت : محور توسعه هر جامعه ای نیروی انسانی ماهر و متخصص است که در بستر آموزش و پرورش تربیت می شود. 

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط حاکم از نظر عدم وجود سرانه فضای آموزشی نامطلوب در کشور تاکید کرد : مدارس خانه دوم دانش آموزان است و باید برای توسعه آن در فکر تحول اساسی باشیم.

دکتر رخشانی مهر با اشاره به نقش موثر خیرین و مشارکت های مردمی در توسعه فضاهای آموزشی ایمن و مناسب اظهار داشت : پشتیبانی خیرین مدرسه ساز در این حوزه از نکته های ارزشمندی است که باید مورد عنایت قرار گیرد. 

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه در حوزه مقاوم سازی و همچنین استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی مدارس اقدامات برجسته ای صورت گرفته که حاصل آن اخذ رتبه های قابل  تقدیر است.‌

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در پایان سخنان خود با اشاره به شاخص های مدیریت سبز خاطر نشان ساخت : در احداث فضاهای آموزشی نیز باید مدیریت سبز مورد توجه قرار گیرد.