مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
چاپ
کد خبر: ۹۴۰

مشارکت 273 میلیارد تومانی خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی طی 23 سال گذشته

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان غربی اعلام کرد؛

مشارکت 273 میلیارد تومانی خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی طی 23 سال گذشته

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان گفت : در طی 23 سال فعالیت مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی، 1176 باب مدرسه با 5910 کلاس درس در این استان به همت خیرین مدرسه ساز احداث شده است .


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، علی آخوندیان با اشاره به این آمار گفت: خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی از آغاز تاسیس  تا به حال 273 میلیارد تومان در این استان مشارکت کرده اند که اگر این میزان از مشارکت نبود،  قطعا این استان با کمبود فضاهای آموزشی روبه رو می شد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی با اشاره به نیازهای این استان در بحث فضاهای آموزشی  ادامه داد:  تعداد 93 پروژه نیمه تمام در کل استان وجود دارد که برای اتمام این پروژه ها، مبلغی معادل 15 میلیارد تومان هزینه نیاز است. همچنین در این استان،  مدارسی با قدمت بالا در نقاط شهری و روستایی وجود دارد  که امیدواریم با جذب خیرین جدید بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم .

آخوندیان با اشاره به عملکرد مجمع  این استان همچنین گفت: این مجمع هر ماه، با حضور مدیرکل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان،  اعضای هیات مدیره و خیرین استان جلساتی برای جذب خیرین جدید، شناسایی و راهکارهای مشکلات مدارس خیرساز ، توجه  و تجلیل مسئولین از  خیرین و... برگزار می کند. 

غزاله دیبایی