مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1395/09/06 10:50:48
کد خبر: 9

مدیر عامل مجمع خیرین استان گیلان

در پیوند رسانه ها، عملکرد خیرین بیشتر خواهد شد

به گفته مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه استان گیلان با همت جامعه خیرین مدرسه ساز و مدیریت دکتر حافظی در این استان شاهد گسترش فضای آموزشی بوده ایم.


بهمن یعقوبی در ادامه اشاره به عملکرد جامعه خیرین در جذب نیکوکاران به مدرسه سازی می­ کند و می ­گوید: «طی سال­هایی که جامعه خیرین فعالیت خودش را با مشارکت مردمی آغاز کرد شاهد رشد 30 درصدی بوده­ ایم. از سال 77 تاکنون پروژه­ های آموزشی بسیاری در استان گیلان احداث شد که باید قدر خیران و برنامه مدیریتی را دانست.»

یعقوبی نقش رسانه­ های گروهی در این امر را پر رنگ می­ داند و می­ گوید: «چنانچه نقش مدیریتی با نقش رسانه­ای ترکیب شود، نتایج خوبی را همراه خواهد داشت. افراد، ارتباطات و مدیریت مانند سه ضلع یک مثلث هستند که باید در تعامل باشند.مدیریت نمی­تواند از رسانه و ارتباط و برنامه ­ریزی تفکیک شود و باید برای نتایج مطلوب برنامه جامع و مدون داشت.»

بهمن یعقوبی نگاه مثبتی به ارتباط دوسویه نهادهای دولتی و مردمی دارد و در این باره می­ گوید: «اگر خیرسازی را نسبت به مدرسه سازی در الویت برنامه­ ها در نظر بگیریم، خبرساز در حوزه عملکرد خیرخواهانه خواهیم بود. اگر مسئولان بتوانند  با مدیریت صحیح برنامه ­ریزی جامعی در حوزه مدرسه سازی و خیرسازی داشته باشند، می­توانند در رسیدن به اهداف مجمع خیرین موفق عمل کنند. مسئولان باید به دنبال مردم باشند و آنها را جذب جامعه خیری کنند. خوشبختانه طی سال­هایی که جامعه فعالیت خور را آغاز کرده است نتایج خوبی داشته است و نگاهمان به آینده همچنان روشن است.»

بهمن یعقوبی در ادامه اشاره به عملکرد جامعه خیرین در جذب نیکوکاران به مدرسه سازی می­کند و می­گوید: «طی سال­هایی که جامعه خیرین فعالیت خودش را با مشارکت مردمی آغاز کرد شاهد رشد 30 درصدی بوده­ ایم. از سال 77 تاکنون پروژه ­های آموزشی بسیاری در استان گیلان احداث شد که باید قدر خیران و برنامه مدیریتی را دانست.»

یعقوبی نقش رسانه ­های گروهی در این امر را پر رنگ می­ داند و می­ گوید: «چنانچه نقش مدیریتی با نقش رسانه ­ای ترکیب شود، نتایج خوبی را همراه خواهد داشت. افراد، ارتباطات و مدیریت مانند سه ضلع یک مثلث هستند که باید در تعامل باشند.مدیریت نمی­تواند از رسانه و ارتباط و برنامه­ ریزی تفکیک شود و باید برای نتایج مطلوب برنامه جامع و مدون داشت.»

بهمن یعقوبی نگاه مثبتی به ارتباط دوسویه نهادهای دولتی و مردمی دارد و در این باره می ­گوید: «اگر خیرسازی را نسبت به مدرسه سازی در الویت برنامه­ ها در نظر بگیریم، خبرساز در حوزه عملکرد خیرخواهانه خواهیم بود. اگر مسئولان بتوانند  با مدیریت صحیح برنامه­ ریزی جامعی در حوزه مدرسه سازی و خیرسازی داشته باشند، می­توانند در رسیدن به اهداف مجمع خیرین موفق عمل کنند. مسئولان باید به دنبال مردم باشند و آنها را جذب جامعه خیری کنند. خوشبختانه طی سال­هایی که جامعه فعالیت خور را آغاز کرده است نتایج خوبی داشته است و نگاهمان به آینده همچنان روشن است.»



اشتراک گذاری