مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
چاپ
کد خبر: ۸۸۴

افتتاح دو مدرسه خیری در بخش دشتیاری چابهار

افتتاح دو مدرسه خیری در بخش دشتیاری چابهار

دو مدرسه دو کلاسه در روستاههای شیریش بازار و سیتل بخش دشتیاری به وسیله خیرین نیک اندیش مهدی کیانیفرد و همسرشان خالقی راد به بهره برداری رسید.


.
 
به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،  مهدی کیانیفرد خیر نیک اندیش مدرسه ساز در این مراسم  طی سخنانی کوتاه علت حضور مجدد خود در استان سیستان وبلوچستان را شرکت در همایش توسعه سواحل مکران و بازدید از کلاس های درس نامناسب در این منطقه ذکرکرد که در آن همایش قول ساخت 5 مدرسه با هزینه شخصی بالغ بر یک میلیارد و یکصد میلیون تومان را در جمع اعلام نمود که بحمدا... پس از گذشت یکسال از آن همایش امروز و فرد اشاهد حضور دانش آموزان در مدارس استاندارد خواهیم بود.
 
همچنین این خیرنیک اندیش و همسر گرانقدرشان با حضور در روستاهای ندکان شفیع محمد، جنگیهان بازار و مراد بازار بخش دشتیاری چابهار مدارس جدید الاحداث این سه روستا را افتتاح و تقدیم دانش آموزان خواهند کرد.
 
گفتنی است ؛این 5 مدرسه هرکدام با دو کلاس درس و زیربنای آموزشی 88.5 متر مربع احداث که بصورت کامل توسط خیر ارجمند جناب آقای کیانیفرد احداث شده اند و هزینه ای بیش از یک میلیارد و صد میلیون تومان در برداشته است.
 
ایده مفرح