مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
چاپ
کد خبر: ۸۰۵

بهره برداری از اولین مدرسه خیری فردوس برین در کهگیلویه

بهره برداری از اولین مدرسه خیری فردوس برین در کهگیلویه

اولین مدرسه بنیاد خیری فردوس برین در روستای سرپری کهگیلویه افتتاح و به بهربرداری رسید.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، با حضور نمایندگان  بنیاد خیریه فردوس برین .اقایان (حاج جمشیدیان .علاقبند،خانم اسلامی) ،مهندس شیرزاده مدیر کل مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور،نجفی افشار نماینده سازمان نوسازی مدارس کشور ،فرماندار کهگیلویه، زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش  و سایر مدیران استانی و شهرستانی اولین مدرسه سه کلاسه بنیاد خیریه فردوس برین در روستای سرپری شهرستان کهگیلویه افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیر کل نوسازی مدارس در این افتتاحیه گفت:خدا را شاکریم که در این روز به یاد ماندنی شاهد به بار نشستن زحمات خیرین و همکاران خود هستیم.

مهرابی گفت: تا کنون بیش از 4مدرسه خیرساز به همت موسسه خیری بنیاد فردوس برین که با کمک نماینده محترم کهگیلویه بزرگ حلقه وصل این موسسه به استان ما بودند تکمیل شده است.

مهندس مهرابی مشخصات پروژه را 3 کلاس درس با نمازخانه و اتاق اداری،آبدارخانه و سرویس بهداشتی  مجزا عنوان کردو افزود: به همت خیرین مدرسه سازکه تا کنون 45 مدرسه با بیش از 200 کلاس درس در استان در دست احداث می باشد نیاز مبرم داریم .

مدیرکل امور مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی مدارس کشوردر این آیین گفت:سازمان نوسازی مدارس مجری و متولی نوسازی فضاهای آموزش و پرورش می باشد و سالهای زیادی است که خیرین عزیز در سراسر کشور در این امر خداپسندانه همکاری دارند.

 

منبع: سازمان نوسازی مدارس کشور

منتشر کننده : نزاکت الهیاری