مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
چاپ
کد خبر: ۷۸۶

بهره برداری از پروژه 15 کلاسه خیر ساز در بندر انزلی

بهره برداری از پروژه 15 کلاسه خیر ساز در بندر انزلی

پروژه 15 کلاسه بندرانزلی به عنوان یکی از بهترین و کارا ترین پروژه آموزشی استان تا اواسط ماه آینده سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، مقدم مدیرکل محترم نوسازی مدارس استان گیلان به همراه مهندس دقیق سرپرست معاونت اجرایی و مهندس همرنگ نژاد مسئول حراست  از پروژه طالقانی بندر انزلی بازدید کرد.

 وی دراین بازدید روند پیشرفت این پروژه را مورد ارزیابی قرار داده و ضمن بررسی موانع و مشکلات موجود بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه تاکید کرد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان با اشاره به اینکه پروژه مذکور یکی از  باکیفیت ترین و کارا ترین پروژه های آموزشی استان می باشد خاطر نشان کرد: به حول قوه الهی تمام تلاش ما این است که بتوانیم پروژه را تا اواسط ماه آینده به بهره برداری برسانیم.

 گفتنی است : پروژه طالقانی بندر انزلی با 15 کلاس درس در 3 طبقه و بازیربنایی بالغ بر 1940مترمربع و با تقبل هزینه ای بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان توسط خانواده محترم موثق ازخیرین بزرگوار شهرستان انزلی و استان گیلان و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان تکمیل و در راستای توسعه علم و معرفت تقدیم مردم خوب این شهرستان خواهد گردید.

منبع: سازمان نوسازی تجهیز و توسعه مدارس کشور 

منتشر کننده: نزاکت الهیاری