مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
چاپ
کد خبر: ۷۸۲

کارگاه خیر ساز رشته خیاطی هنرستان فنی و حرفه ای درودزن افتتاح شد

کارگاه خیر ساز رشته خیاطی هنرستان فنی و حرفه ای درودزن افتتاح شد

كارگاه خياطي هنرستان يار واقع در روستاي درودزن استان فارس به همت خيرين محلي و با اختصاص مبلغ 485 ميليون ريال راه‌اندازي و تجهيز شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خيرين مدرسه ساز كشور، در مراسم افتتاح كارگاه خياطي هنرستان يار درودزن كه روز گذشته برگزار شد، رييس اداره آموزش هاي فني و حرفه اي و كاردانش آموزش و پرورش فارس بر نقش ارزشمند حمایت خیرین هنرستان یار در توسعه و تجهیز کارگاه های هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش تأكيد كرد.
 
مهندس محمد رضا فرهادی در مراسم افتتاحیه رشته خیاطی اين هنرستان با تاکید برنقش خیرین در توسعه و تجهیز هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان گفت: کسی که وقف می کند باعث ماندگاری خود، جامعه و شریعت می شود.
 
رئيس اداره آموزش هاي فني و حرفه اي و كاردانش  آموزش و پرورش فارس با اشاره به همراهی مردم درودزن در افتتاح  کارگاه خیاطی و اهداء تجهیزات از طرف خیرین نیک اندیش برای این کارگاه گفت: امید است این مسئله سر آغاز حرکتی تازه برای حمایت بیشتر خیرین هنرستان یار در زمینه توسعه آموزش های مهارتی آموزش و پرورش باشد.
 
وی این نوع آموزش ها را  ابزاری برای مقابله با معضل بیکاری دانست و گفت: فضای ایجاد شده در این کارگاه و اثر کار خیر خیرین، می تواند زمینه شکوفایی، توانمند سازی و ایجاد فرصت های شغلی برای فارغ التحصیلان کارآفرین را فراهم نماید.
 
در اين مراسم رئیس  آموزش و پرورش منطقه درودزن نیز ضمن تقدیر از خیرین هنرستان یار و مردم روستای درود زن گفت: برای راه اندازی این کارگاه تعداد 9 دستگاه چرخ ژانومه، 3 دستگاه چرخ سردوز، 2دستگاه چرخ راسته دوز،4 دستگاه اتوی مخصوص، 12 عدد میز مخصوص، 18 عدد صندلی و 2 عدد میز برش توسط خیرین اهداء شده است.
 
عبدالحسین روستایی افزود: مساحت این کارگاه 54 متر مربع است که تمام  هزینه آن به مبلغ  485 میلیون ریال توسط خیرین محلی تامین شده است.
سپیده شاه محمدی