مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
چاپ
کد خبر: ۷۷۸

آغاز عملیات ساخت مجتمع آموزشی دکتر مصلی نژاد در بیرجند

آغاز عملیات ساخت مجتمع آموزشی دکتر مصلی نژاد در بیرجند

عملیات ساخت مجتمع آموزشی دکتر مصلی نژاد در بیرجند آغاز شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، عملیات ساخت  مجتمع آموزشی دکتر مصلی نژاد با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری،مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس، فرماندار شهرستان بیرجند و تنی چند از سایر مدیران استانی و شهرستانی و همچنین نمایندگان بنیاد فرهنگی مصلی نژاد در بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی آغاز شد.

لامعی مدیر کل آموزش و پرورش ضمن تقدیر از حمایت جناب دکتر مصلی نژاد بیرجند را دارای فرهنگ غنی دانسته که با توجه به سیل مهاجرت به این شهرستان بدلیل خشکسالی های پیاپی نیاز به اماکن آموزشی متعدد دارد.

وی مدارس دونوبته موجود در استان را بیش از بیست مدرسه و دویست کلاس درس دانست که علاوه بر نیاز به فضا های آموزشی در مساکن مهر خود توجه جدی خیرین عزیز مدرسه ساز را طلب می نماید.

بیکی مدیر کل نوسازی مدارس این مجتمع آموزشی را دارای 12 کلاس درس با سالن اجتماعات، دو آزمایشگاه و همچنین سایر فضا های مورد نیاز آموزشی و مدیریتی در زمینی به مساحت 6000 متر مربع و با زیربنای 1820 متر مربع و اعتباری بالغ بر دو و نیم میلیارد تومان دانست که توسط خیر بزرگوار جناب آقای دکتر مصلی نژاد تامین خواهد گردید.

منتشرکننده: نزاکت الهیاری

منبع: سازمان نوسازی مدارس کشور