مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
چاپ
کد خبر: ۷۷۰

اهداي كيف به دانش آموزان دو مدرسه خيري شهرستان بروجرد

اهداي كيف به دانش آموزان دو مدرسه خيري شهرستان بروجرد

به همت بنياد نيكوكاري قلم‌چي و با حضور دكتر حافظي رييس جامعه خيرين مدرسه ساز كشور، در نخستين روزهاي سال تحصيلي جديد به دانش آموزان دو مدرسه خيري شهرستان بروجرد كيف اهدا شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خيرين مدرسه ساز كشور، دكتر حافظي با حضور در مدرسه شبانه روزي قلم‌چي و مدرسه دكتر مصلي نژاد شهرستان بروجرد به دانش آموزان اين دو مدرسه كيف اهدا كرد.
 
يادآور مي شود مدرسه شبانهروزي قلم‌چي به همت بنياد نيكوكاري قلم‌چي در زمين به مساحت 3500 متر مربع با زيربناي آموزشي و خوابگاه 2150 متر مربع در سال 1392 به بهره‌برداري رسيده است. مدرسكه بنياد نيكوكاري مصلي نژاد نيز كه به نام دكتر حافظي نامگذاري شده در زمين به مساحت 4856 متر مربع و با 14 كلاس درس در آبان ماه سال 1395 احداث شده است.
 
همچنين در هفته گذشته با حمایت خیرین نيك انديش استان و با حضور مهندس رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز و جمعي از مسئولان آموزش و پرورش استان، 45 هزار بسته نوشت افزار به نمایندگان شهرها و مناطق آموزش و پرورش استان براي ارائه به دانش آموزان مناطق محروم تحويل داده شد.
 
گفتني است :اين اقدام با همكاري مجمع خیرین مدرسه ساز، اداره کل نوسازی مدارس و اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان و همراهي خیرین به ويژه بنیاد یاوری انجام شده و اميد است در آینده نيز شاهد اهداء سایر نیازمندی ها به دانش آموزان مستعد و محروم استان باشیم.
سپیده شاه محمدی