مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
چاپ
کد خبر: ۷۶۱

ضرورت تداوم جلسات مجمع خیرین مدرسه ساز برای رفع مشکلات

ضرورت تداوم جلسات مجمع خیرین مدرسه ساز برای رفع مشکلات

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: تداوم برگزاری جلسات مجمع خیرین مدرسه ساز به رفع مشکلات مدرسه سازی کمک می کند.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور،هفدهمین گردهمایی روسای مجامع استانی خیرین مدرسه ساز کشور با حضور محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و روسای مجامع استانی سراسر کشور در مجمع خیرین مدرسه ساز کشور صبح امروز برگزار شد.

در این مراسم محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با بیان اینکه این چنین جلسات را باید استمرار دهیم، اظهار کرد: زمان برگزاری جلسات را باید چهار ماه یکبار در نظر داشته و اجرایی کنیم.

وی با اشاره به اینکه جلسه بعدی مجمع کردستان خواهد بود، افزود: نشست بعدی کمتر از ۴۰روز دیگر برای بررسی شرایط خیرین مدرسه ساز برگزار خواهد شد.

رئیس جامعه خیرین مجمع خیرین مدرسه ساز تصریح کرد: کمیسیون در جامعه خیرین تشکیل شده تا مسائل مطرح شده را بررسی کرده و در جهت رفع این امور تلاش شود.

شیرزاد مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان نوسازی در ادامه این مراسم به مسائل مطرح شده در این برنامه اشاره داشت و گفت: تامین اعتبارات نیمه تمام دولتی، توجه به تشکیل برنامه ای ویژه برای اجرای بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز، ایجاد کانال تلگرام یکپارچه برای مجامع، توجه به تجهیز مدارس و چگونگی و شیوه نامه آن از جمله مهم ترین مسائل مورد بررسی است.

منبع:پانا