مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
چاپ
کد خبر: ۷۵۵

افتتاح دبیرستان دخترانه شبانه روزی عشایری بنیاد برکت در استان اردبیل

افتتاح دبیرستان دخترانه شبانه روزی عشایری بنیاد برکت در استان اردبیل

دبیرستان دخترانه شبانه روزی عشایری برکت منطقه اصلاندوز با حضور مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان ،‌مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) ، امام جمعه اصلاندوز و مسئولان محلی و اهالی قشلاق با زیربنای 610 مترمربع افتتاح شد.


دولت لطفی مدير كل نوسازي مدارس استان اردبيل با ارائه گزارشی از تجهیز و آماده سازی مدرسه شبانه روزی برکت گفت: این مدرسه جهت جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموز دختران عشایری در دو طبقه پانسیون و آموزشی با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و 770میلیون ریال و زیربنای 610 مترمربع از محل اعتبارات بنیاد برکت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مشارکت اداره کل نوسازی به بهره‌برداري رسید.

لطفی افزود: این مجموعه دارای سه کلاس درس و سه خوابگاه ، آشپزخانه و سالن غذاخوری، اتاق اداری و اتاق معلمان، نمازخانه، سرویسهای بهداشتی و حمام می باشد و همچنین 200 متر طول دیوار کشی و هزار و 300 متر محوطه سازی گردیده است.

وی گفت: تاکنون 25 پروژه آموزشی و پرورشی توسط بنیاد برکت در سطح استان احداث و یا در دست احداث می باشد و 13 پروژه با اعتبار 33 میلیلرد و 600 میلیون ریال تحویل آموزش و پرورش گردیده است و در آغاز سالتحصیلی 96-97 نیز دو مدرسه تحویل گردید و این هدیه ای از طرف مقام معظم رهبری به دانش آموزان منطقه می باشد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل بیان کرد: تا کنون 31 مدرسه از محل اعتبارات ملی استاندار سازی سیستم گرمایشی شده است که برای این مدارس 20 میلیارد ریال هزینه گردیده است.

منبع: سازمان نوسازی مدارس کشور 

منتشر کننده : نزاکت الهیاری