مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
چاپ
کد خبر: ۷۴۲

بنیاد برکت به موضوع محرومیت زدایی از فارس توجه ویژه داشته باشد

استاندارفارس:

بنیاد برکت به موضوع محرومیت زدایی از فارس توجه ویژه داشته باشد

استاندار فارس گفت: به رغم اهتمام ویژه مسئولان و اقداماتی که از سوی دولت برای رفع کمبودهای فارس در بخش های مختلف از جمله حوزه آموزش و پرورش انجام گرفته اما با توجه به گستردگی این استان و عمق محرومیت ها، لازم است که بنیاد برکت توجه خود را بیش از پیش به استان فارس معطوف کند.



به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، اسماعیل تبادار استاندار فارس ،  در آیین افتتاح 15 باب مدرسه بنیاد برکت  افزود: تحصیل فراگیر و فراهم کردن زمینه های آموزش و دانایی مورد تاکید همه ارکان نظام است و با گسترده شدن آموزش، شرایط برای دستیابی به دانایی و توانایی مهیا و به تبع آن مسیر توسعه کشور هموارتر می شود.
وی ادامه داد: باید در کنار پرداختن به آسیب های اجتماعی بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری به ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی به عنوان مهمترین اولویت توجه داشته باشیم.
او اظهار داشت : آماده ایم در این زمینه با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت همکاری لازم را داشته باشیم.
استاندار فارس، ضمن قدردانی از خیرین مدرسه ساز، از آنها به عنوان جهادگران عرصه تعلیم و تربیت یاد کرد و افزود: حضور خیرین در اکثر حوزه ها به ویژه در حوزه مدرسه سازی در استان بسیار تاثیرگذار است و می کوشیم تا در آینده زمینه فعالیت و مشارکت آنها بیش از پیش فراهم شود.
در این آیین، 15 باب مدرسه با 100 کلاس درس در مناطق کمتر توسعه یافته استان فارس به بهره برداری رسید. 

منبع: ایرنا

منتشر کننده: نزاکت اللهیاری