مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
چاپ
کد خبر: ۷۳۴

افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه «گروه صنعتی ایران‌ زمین» در نظر آباد استان البرز

موسسه خیریه مهرگیتی برگزار کرد :

افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه «گروه صنعتی ایران‌ زمین» در نظر آباد استان البرز

مدرسه 14 کلاسه گروه صنعتلی ایران زمین با حضور جمعی از مسئولین افتاح شد .


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشو ر، مدرسه 14 کلاسه گروه صنعتی ایران زمین با حضور جمعی از مسئولین منطقه، خیرین مدرسه‌ساز، مسئولین مؤسسه خیریه مهرگیتی و دانش آموزان این منطقه افتتاح شد.

محسن شهبازی، مدیر اداره آموزش وپرورش شهرستان نظرآباد در مراسم افتتاحیه  این مدرسه با اشاره به کمبوده‌ای فضای آموزشی در این منطقه گفت: عمر بیش از ۶۰ درصد مدارس نظرآباد بیش از ۳۰ سال است که نیازمند تخریب و بازسازی هستند.

وی با اشاره به اینکه ، تعدادی از دانش‌آموزان این منطقه به علت نداشتن مقطع متوسطه دوم، ترک تحصیل می‌کنند و به جمعیت ۶۰ هزار نفری کودکان کار می‌پیوندند اظهار داشت : 
از خیرین عزیز و موسسه خیریه مهرگیتی تقاضا داریم همانطور که تا کنون به این منطقه اهمیت داده‌اند بازهم نوید ساخت مدارس جدید در این منطقه را به ما بدهند.

 فرزند مهدی گلستانیان، خیر این مدرسه، افزود: جهل و نادانی ریشه تمامی مشکلات است و ما تمام تلاش خود را در جهت ایجاد مراکز آموزشی می‌کنیم تا بتوانیم بی‌سوادی را در کشور ریشه‌کن کنیم. ساخت این مدرسه برای ما آغاز یک راه طولانی است که امیدواریم بتوانیم این حرکت را ادامه داده و چندین مدرسه در سراسر کشور بسازیم.خیر

منبع : خبرگزاری خیرین 

منتشر کننده : نزاکت اللهیاری