مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۶:۱۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
چاپ
کد خبر: ۷۲۴

افتتاح دبیرستان 6کلاسه گچین پایین بندرعباس

به همت خیر مدرسه ساز انجام شد:

افتتاح دبیرستان 6کلاسه گچین پایین بندرعباس

به همت خیر نیکوکار محمود تقی زاده دبیرستان 6کلاسه گچین پایین بندرعباس با آغاز سال تحصیلی جدید به بهره برداری رسید.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، مراسم بهره برداری از دبیرستان شهیدان تقی زاده گچین پایین بندرعباس با حضور معاون مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور ، سرپرست اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش، فرماندار، بخشدار مرکزی بندرعباس، محمود تقی زاده خیر نیک اندیش مدرسه ساز ، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، فرهنگیان و معتمدین محلی برگزار شد. 
 
در این مراسم  نوید احمدی سرپرست اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، آغاز سال تحصیلی و فرا رسیدن ماه محرم گفت : اثر کار مدرسه سازی تمام شدنی نیست ، شاید عمر واحد آموزشی به 50یا 60سال برسد اما هزاران دانش آموز از این فضا در جهت ارتقای سطح آگاهی و دانش خود بهره می برند و این خود بزرگترین نتیجه کار خیرین مدرسه ساز است که بعنوان بازوان توانمند آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم مشارکت دارند . 
 
سرپرست اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت خیرین مدرسه ساز در استان هرمزگان به مشخصات این پروژه خیری  اشاره کرد و گفت: تفاهم نامه تکمیل پروژه دبیرستان شش کلاسه گچین بندرعباس در آبان ماه 1395 به امضا محمود تقی زاده خیر مدرسه ساز رسید. این پروژه در زمینی به مساحت 2هزار و هشتصد متر مربع بنا شده که 977متر مربع زیر بنا دارد و با اعتباری بالغ بر 9میلیارد ریال بصورت مشارکتی به بهره برداری رسید تا دانش آموزان گچین پایین در آغاز سال تحصیلی در فضای آموزشی ایمن و استاندارد ادامه تحصیل دهند.
 
محمود تقی زاده خیر مدرسه ساز دبیرستان 6کلاسه گچین پایین با قدردانی از استقبال گرم مردم و مسئولین خاطرنشان کرد: خود را متعهد می دانم تا امرخیر مدرسه سازی را ادامه دهم. تردید ندارم که این آخرین کار مدرسه سازی من نخواهد بود .
فاطمه ناگهی