مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
چاپ
کد خبر: ۷۰۸

ساخت ۵۰ مدرسه در لرستان با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز

مدیر کل نوسازی مدارس لرستان خبرداد:

ساخت ۵۰ مدرسه در لرستان با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز

چگینی با اشاره به مشارکت خوب خیرین مدرسه‌ساز در امر ساخت و ساز مدارس در استان لرستان، اظهار کرد: بیش‌از ۸۵ پروژه آموزشی و پرورشی در سطح استان در حال اجراست که ۵۰ پروژه آن با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز در حال اجرا است.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، محمد چگنی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان در مراسم افتتاحیه آموزشگاه قلم چی در دورودگفت: این آموزشگاه در سه طبقه و زیربنایی بالغ‌بر ۲ هزار و ۶۶۷ مترمربع به بهره‌برداری رسیده که کلیه ۱۸کلاس آن هوشمند و دارای امکاناتی نظیر آزمایشگاه فیزیک و شیمی، کارگاه، کتابخانه، اتاق سمعی ـ بصری، سایت و سالن چند منظوره است. 
چگنی ادامه داد: این آموزشگاه همچنین دارای زمین چمن مصنوعی است و در هر طبقه این آموزشگاه امکاناتی مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام وجود دارد که می‌تواند مورد استفاده مسافران نوروزی و تابستانی قرار گیرد.
وی آغاز کلنگ‌زنی این پروژه آموزشی را سال ۹۱ عنوان کرد و گفت: در نیمه اول سال ۹۶ با مشارکت بنیاد خیریه قلم‌چی و صرف اعتباری بالغ‌بر ۱۰میلیارد ریال این پروژه تکمیل و ر اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.
چگنی از مشارکت خوب خیرین مدرسه‌ساز تقدیر و خاطرنشان کرد: بیش‌از ۸۵ پروژه آموزشی و پرورشی در سطح استان در حال اجراست که ۵۰ پروژه آن با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز در حال اجرا است.

منبع: سازمان نوسازی مدارس کشور

منتشر کننده: نزاکت اللهیاری