مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۵:۲۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
چاپ
کد خبر: ۷۰۵

آغازعملیات ساخت دبستان شش کلاسه شهدای بانک ملی هاشم آباد

سرپرست اداره کل نوسازی ، مدارس هرمزگان خبر داد:

آغازعملیات ساخت دبستان شش کلاسه شهدای بانک ملی هاشم آباد

نوید احمدی گفت: عملیات ساخت دبستان شش کلاسه شهدای بانک ملی هاشم آباد هرمزگان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، سرپرست اداره کل نوسازی، مدیر امور شعب بانک ملی استان هرمزگان و فرماندار و مسئولین محلی شهرستان حاجی آباد آغاز شد .


 به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، نوید احمدی سرپرست اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در این مراسم ضمن قدردانی از مشارکت  بانک ملی و خیرین مدرسه ساز در احداث فضاهای آموزشی گفت: 340 فضای آموزشی تخریبی داریم که باید برای بازسازی آنها تمهیدات لازم اندیشیده شود . هرچند  برای آغاز سال تحصیلی 140کلاس درس استاندارد با همت خیرین مدرسه ساز و همراهی دولت آماده و در اختیار دانش آموزان عزیز در استان هرمزگان شده است . 
احمدی با ارائه مشخصات پروژه دبستان 6کلاسه روستای هاشم آباد اظهار داشت: دبستان فوق الذکر  در زمره مدارس تخریبی قرار دارد که بصورت مشارکتی با بانک ملی، عملیات اجرایی و ساخت آن آغاز شده است. این فضای آموزشی در زمینی به مساحت 2 هزارمتر مربع، 385 متر مربع فضای آموزشی، 250متر مربع دیوار کشی و دارای سرایداری، سرویش بهداشتی و آبخوری است.
وی با قدردانی از خیرین مدرسه ساز بر ضرورت ادامه مشارکت آنان به منظور تحقق عدالت آموزشی تاکید کرد و گفت: مشارکت بانک ملی را در امر مدرسه سازی ارج می نهیم و امیدواریم این حرکت خیرخواهانه همچنان تداوم داشته باشد . 
فاطمه ناگهی