مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۵:۰۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
چاپ
کد خبر: ۷۰۴

مدرسه خیرساز سلطان ‌العلما در آبسرد افتتاح شد

مدرسه خیرساز سلطان ‌العلما در آبسرد افتتاح شد

مدرسه خیرساز سلطان ‌العلما با حضور مسؤلان و مردم در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در آبسرد افتتاح شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛ در این مراسم، معاونان ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان تهران، مدیر و معاونان آموزش و پرورش شهرستان دماوند، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آبسرد و جمعی از مردم و خیران شهر آبسرد حضور داشتند.

منصور خطیبی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان دماوند در این مراسم اظهار کرد: در آموزه‌های دینی  سفارش زیادی بر اهمیت علم و دانش شده است و حال کسی که شرایط کسب علم و دانش را فراهم می‌کند، حتماً جایگاه خاصی دارد.

وی  افزود: رئیس شورای سابق شهر آبسرد اعلام کرد که یکی از مدارس این شهر نیاز به تخریب و ساخت مجدد دارد؛ در این زمینه، رایزنی‌های زیادی با خانواده مرحوم طاهری و سلطان‌العلمایی انجام شد که سرانجام نشست‌ها قبول هزینه‌های ساخت این مدرسه از سوی خیران بود.

وی ادامه داد: در این راستا، اقدامات لازم انجام و قرارداد و تفاهم‌نامه خیر مدرسه‌ساز، پروین سلطان‌العلمایی بسته شد و امروز این مدرسه به بهره‌برداری رسید؛ ساختمان این مدرسه یک‌هزار و 504 متر زیربنا دارد و 3 هزار متر مساحت زمین آن است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان دماوند بیان کرد: ساخت این مدرسه، بالغ‌بر دو میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه در برداشته که پروین سلطان‌العلمایی آن را پرداخت کرده است.

گفتنی است :  این مدرسه دارای 12 باب کلاس، 6 باب اتاق اداری، سه باب سالن و آزمایشگاه، 150 مترمربع نمازخانه و همچنین کلیه تجهیزات است که دانش‌آموزان دوره متوسطه اول از ابتدای مهرماه بر سر کلاس‌های این مدرسه برای آغاز سال تحصیلی جدید حاضر خواهند شد.

منبع: خبرگزاری فارس

منتشر کننده : نزاکت اللهیاری