مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۶:۴۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
چاپ
کد خبر: ۶۹۹

​مدرسه 18 كلاسه شهرستان درود افتتاح شد

​مدرسه 18 كلاسه شهرستان درود افتتاح شد

مدرسه 18 كلاسه شهرستان درود كه به همت بنياد قلم چي ساخته شده است، روز گذشته 20 شهريور ماه در مراسمي به طور رسمي افتتاح شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خيرين مدرسه ساز كشور، اين مراسم با حضور دكتر حافظي رئیس جامعه خيرين مدرسه ساز كشور، قلم ‌چي عضو جامعه خيرين مدرسه ساز و خير سازنده مدرسه، اصلاني معاون عمراني استاندار لرستان، كيانپور نماينده مردم ازنا و دورود در مجلس شوراي اسلامي، مسئولان آموزش و پرورش استان لرستان و استان مركزي و جمعي از مقامات استاني و خيرين نيك انديش در تالار امام علي شهرستان دورود برگزار و پس از آن مدرسه به طور رسمي افتتاح شد. 

دكتر حافظي در مراسم افتتاح اين مدرسه با قدرداني از تلاش هاي خيرين نيك انديش در توسعه فضاهاي آموزشي كشور وجود خيرين مدرسه ساز را مايه مباهات و رشد و توسعه فضاهاي آموزشي دانست.

وي افزود: در حال حاضر ۶۵۰ هزار خیر در داخل کشور و یک هزار خیر در سراسر جهان عضو خیرین مدرسه ساز کشور هستند كه با همت آنان توانسته ایم مدارس بسیار خوبی در شان دانش آموزان ایرانی در داخل و خارج از کشور احداث کنیم.

رئیس جامعه  خیرین مدرسه ساز خاطرنشان كرد: مشارکت در امر مدرسه سازی تنها اعطای پول و هزینه نیست بلکه ایجاد انگیزه در دانش آموزان و نهادینه کردن تفکر خیرخواهی و ایثار در آنان خود امری مهم و قابل تقدیر است که معلمان نقش قابل توجهی در ترویج این فرهنگ دارند. بنابراین ظرف (مدرسه) و مظروف (دانش آموزان) بدون حضور معلمان دلسوز ارزش واقعی خود را به دست نمی آورد. 

در اين مراسم نماينده مردم ازنا و دورود در مجلس شوراي اسلامي، معاون استاندار و ديگر مدعوين سخناني در تجليل از خيرين مدرسه ساز و كمبودها و نواقص استان ارائه كردند.

گفتني است مدرسه 18 كلاسه بنياد قلم چي با تجهزات كامل و به شكل هوشمندسازي شده به آموزش و پرورش اهدا شد؛ این آموزشگاه در 3 طبقه و زیر بنایی بالغ بر 2 هزار و 667 متر مربع به بهره برداری رسیده که کلیه 18 کلاس آن هوشمندو دارای امکاناتی نظیر آزمایشگاه فیزیک و شیمی، کارگاه، کتابخانه، اتاق سمعی بصری، سایت و سالن چند منظوره است.

همچنين از سوي مهندس قلم چي به تعداد دانش آموزان آن كه 800 نفر در دو نوبت صبح و بعد از ظهر هستند كيف در اختيار مدرسه قرار گرفت تا به دانش آموزان اهدا شود.

سپیده شاه محمدی