مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۵:۲۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
چاپ
کد خبر: ۶۹۵

بهره برداری از دبستان 6 کلاسه دوگردان خونسرخ در بندرعباس

به همت بانک آینده انجام شد؛

بهره برداری از دبستان 6 کلاسه دوگردان خونسرخ در بندرعباس

در آستانه سال تحصیلی جدید و همزمان با هفته دولت دبستان 6کلاسه دوگردان خونسرخ بندرعباس به همت بانک آینده در استان هرمزگان به بهره برداری رسید.


 به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، آیین بهره برداری از دبستان 6کلاسه دوگردان خونسرخ بندرعباس با حضور نماینده حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، سرپرست اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان، معاون بانک آینده، معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان و مسئولین و معتمدین محلی برگزار شد .
سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان ضمن قدردانی از مشارکت بانک آینده در احداث دبستان 6کلاسه دوگردان خونسرخ بندرعباس گفت: این پروژه با زیر بنایی در حدود 627 متر مربع در زمینی به مساحت یک هزار و 950 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 8  میلیارد و 500 میلیون ریال احداث گردید. وی در ادامه افزود:  اعتبار این پروژه توسط بانک آینده تامین شد و اداره کل نوسازی مدارس استان با اختصاص  یک میلیارد ریال در تهیه  تجهیزات آموزشی، اداری، سرمایشی و خرید انشعابات مشارکت داشته است .
وی از مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی تشکر و خاطر نشان کرد: اعتقاد دارم کمک خیرین در راستای ساخت  مدارس تخریبی بسیار موثر خواهد بود و نهضت مدرسه سازی را در استان سرعت خواهد بخشید .همچنین ورود بانکها و موسسات مالی و اعتباری در این مسیر را به فال نیک می گیریم چرا که مدرسه سازی هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری ماندگار است. امیدواریم حرکت بانک آینده در این امر خیر استمرار یافته و آغازی برای ورود بانکها و موسسات در جهت کمک به توسعه مدارس ایمن در همه مناطق خاصه در مناطق محروم باشد.
فاطمه ناگهی