مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۵:۱۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
چاپ
کد خبر: ۶۹۴

مجتمع آموزشی قلم چی در شهرستان دورود افتتاح شد

مجتمع آموزشی قلم چی در شهرستان دورود افتتاح شد

در مراسمی با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، آموزشگاه 18کلاسه قلم چی در زمینی به مساحت 5هزارو 440متر مربع و اعتباری بالغ بر 30میلیارد ریال عصر دیروز به بهره برداری رسید.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛ محمد چگینی مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس لرستان در مراسم افتتاح این آموزشگاه گفت : این آموزشگاه در 3طبقه و زیر بنایی بالغ بر 2هزارو 667متر مربع به بهره برداری رسیده که کلیه 18کلاس آن هوشمندو دارای امکاناتی نظیر آزمایشگاه فیزیک و شیمی ، کارگاه ، کتابخانه ؛ اتاق سمعی بصری ، سایت و سالن چند منظوره است .

وی  ادامه داد : این آموزشگاه همچنین دارای زمین چمن مصنوعی است . وی خاطر نشان کرد : در هر طبقه این آموزشگاه امکاناتی مانند آشپزخانه ، سرویس بهراشتی و حمام وجود دارد که می تواند مورد استفاده مسافران نوروزی و تابستانی قرار گیرد .

وی عملیات ساخت این پروژه آموزشی را سال 91عنوان و اظهار داشت  : در نیمه اول سال 96 با مشارکت بنیاد خیریه قلم چی و صرف اعتباری بالغ بر 10میلیارد ریال  این پروژه تکمیل و ر اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت .

مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس لرستان  از مشارکت خوب خیرین مدرسه ساز تقدیر کرد و افزود : بیش از 85پروژه آموزشی و پرورشی در سطح استان در حال اجراست که 50پروژه آن با مشارکت خیرین مدرسه ساز در حال اجراست .

گفتنی است :در این مراسم  محمد رضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، کاظم قلم چی مدیر و متولی بنیاد علمی آموزشی  قلم چی ، اردشیر معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان ، کیان پور نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ، فرمانداران شهرهای دورود و ازنا ، روسای آموزش و پرورش شهرستان  دورود   و مناطق طرهان و سیلاخور و جمعی از فرهنگیان و مدیران اجرایی حضور داشتند . 

منتشر کننده: نزاکت الهیاری