مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
چاپ
کد خبر: ۶۹۰

استفاده ازپتانسیل خیرین در بالابردن اهداف آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خبرداد:

استفاده ازپتانسیل خیرین در بالابردن اهداف آموزش و پرورش

قائدیها در هشتمین جشنواره تقدیر از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار که در شهرستان نطنز برگزار شده بود گفت : می توان از پتانسیل خیرین مدرسه ساز در بالا بردن اهداف آموزش و پرورش استفاده کرد.


به گزارش  خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در هشتمین جشنواره تقدیر از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان نطنز ،  اظهار داشت : با حضور انسان های فرهیخته ای چون امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولین انتظارات ما را در جهت کاهش مشکلات مدارس افزایش داده است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش با قرار دادن انسان به عنوان محور توسعه، نقش اساسی و محوری را در پیشرفت جامعه بازی می کند، به خلاهای موجود در مسائل آموزشی و تربیتی مدارس پرداخت و خاطر نشان ساخت که مدیران مدارس باید با استفاده از پتانسیل عظیم اولیاء و خیرین بتوانند در جهت حل مشکلات خود گام های موثری بردارند.

قائدیها در ادامه خیرین و مشارکت دادن آنها در امورات مختلف را حلال مشکلات آموزش و پرورش دانست و ابراز امیدواری کرد : مدیریت و مجموعه آموزش و پرورش شهرستان نطنز با برنامه های خوبی که در دست اقدام دارند بتوانند مشکلات آموزشی و پرورشی مدارس را به حداقل ممکن برسانند.

وی با بیان اینکه هیچ کار خیری نظیر مدرسه سازی نیست، چرا که در راستای فراگیری علم و دانش و انسان سازی در جامعه است، افزود: مشارکت خیرین شهرستان نطنز در امر مدرسه سازی در سالهای گذشته عالی بوده است و خیرین مدرسه ساز در چند سال اخیر در راستای ساختن مدرسه و تعمیر مدارس فرسوده و تخریبی اقدامات بسیار خوبی را در این شهرستان انجام داده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان پیرامون مشکلات اقتصادی که در آموزش و پرورش وجود دارد مطالبی را عنوان نمود و گفت : ما دست تک تک خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار را به گرمی می فشاریم که در همه مراحل یاری رسان ما بودند.

قائدیها در پایان عنوان کرد : شورای منطقه ای در آموزش و پرورش که با محوریت فرماندار تشکیل می شود می تواند از پتانسیل خیرین شهرستان در بالا بردن اهداف آموزش و پرورش استفاده نماید.

منتشر کننده: نزاکت الهیاری