مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۵:۰۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
چاپ
کد خبر: ۶۸۳

گردهمایی دانش آموختگان دبیرستان امام خمینی (ره)

با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در لرستان انجام شد؛

گردهمایی دانش آموختگان دبیرستان امام خمینی (ره)

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در گردهمایی دانش آموختگان دبیرستان امام خمینی ( ره ) در لرستان گفت : در حال حاضر ۶۵۰ هزار خیّر در داخل کشور و یک‌هزار خیّر در سراسر جهان همکاری می‎کنند.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور در گردهمایی دانش‌آموختگان دبیرستان امام خمینی(ره) در لرستان،گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اولین خیر مدرسه‌ساز امام(ره) بودند و سال‌هاست که این امر مدرسه‌سازی در کشور در جریان است و زمینه لازم برای حضور دانش‌آموزان در مدارس فراهم میشود.  وی افزود: در حال حاضر ۶۵۰ هزار خیّر در داخل کشور و یک‌هزار خیّر در سراسر جهان در این راستا همکاری میکنند
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور تصریح کرد: هزینه تعمیر و بازسازی بنای مدرسه تاریخی امام(ره) را خیرین مدرسه‌ساز تقبل خواهند کرد و مجمع خیرین مدرسه‌ساز در صورت واگذاری زمین دانشگاه علوم پزشکی بروجرد را احداث خواهد کرد.
حافظی اضافه کرد: قرار بود در بروجرد هتل ۵ ستاره احداث کنم که به‌دلیل شرایطی این کار صورت نگرفت و قصد دارم دانشگاه پزشکی در این شهر تاسیس کنم
همچنین دریکوند، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در این مراسم گفت: دبیرستان امام(ره) نمادی از هویت بروجرد و استان است که تلاش داریم برای حفظ هویت در راستای مرمت و نگهداری آن تلاش کنیم.
وی بیان کرد: برای داشتن ایرانی آباد باید همه شهرها را پویا و سرزنده ببینیم و بروجرد به‌عنوان یکی از الگوها باید نمادهای هنری و فرهنگی آن حفظ شود.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: خیرین مدرسه‌ساز بزرگترین خدمت را به جامعه آموزشی کشور میکنند.

منبع: ایکنا

منتشر کننده : نزاکت الهیاری