مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
چاپ
کد خبر: ۶۷۳

رشد چشمگیر مدارس خیرساز استان سیستان و بلوچستان در سال جاری

رشد چشمگیر مدارس خیرساز استان سیستان و بلوچستان در سال جاری

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان گفت : در سال جاری ،از مجموع ۶۸۱ مدرسه ایی که در سطح استان سیستان و بلوچستان ساخته شده ، ۳۱۷ مدرسه توسط خیرین ساخته شده است.


علیرضا راشکی مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان سیستانو بلوچستاندر گفتو گوی اختصاصی با خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور اظهار داشت : در سال جاری از مجموع ۶۸۱ مدرسه ساخته شده در سطح استان سیستان و بلوچستان ، حدود  317 مدرسه توسط خیرین ساخته شده که این موفقیت مرهون همت والا ، کار نیک  و خداپسندانه خیرین مدرسه ساز  است.
 وی  تصریح کرد : آمار نشان می دهد که از هر دو مدرسه ای که در استان ساخته می شود یکی خیرساز است و این در حالی است که تا  چهار سال گذشته  از هر 10 مدرسه ای که  به آموزش و پرورش تحویل داده می شد  یک مدرسه خیری بود.
راشکی  تاکیدکرد: در هفته دولت 47 مدرسه با116 کلاس درس آماده بهره برداری شده که از مجموع 47 مدرسه 7 مدرسه با هزینه دولتی، 33 مدرسه بصورت مشارکتی و 7 مدرسه دیگر بصورت کاملا خیری ساخته شده است.
مدیر کل نوسازی استان سیستان و بلوچستان  خاطر نشان کرد : ساخت مدرسه در استان سیستان و بلوچستان نسبت به سال های قبل رشد 3 برابری را  نشان می دهد.
ایده مفرح