مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۶:۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
چاپ
کد خبر: ۶۶۵

بهره برداری از دو آموزشگاه خیرساز در آران و بیدگل

همزمان با سال تحصیلی جدید در استان اصفهان انجام می شود؛

بهره برداری از دو آموزشگاه خیرساز در آران و بیدگل

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل از افتتاح و بهره برداری دو آموزشگاه خیر ساز در مهرماه سال جاری خبر داد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور محمد معدندار  اظهار داشت: آموزشگاه شش کلاسه سره در زیربنای هزار متر مربع و آموزشگاه هشت کلاسه شبان با زیربنای ۶۵۰ متر مربع از طرح های افتتاحی آموزشی در مهرماه سال جاری در آران و بیدگل است.
 
وی تصریح داشت: برای بهره برداری از این دو طرح بیش از سه میلیارد تومان توسط خیران گرانقدر حاج رضا شبان و آقای زارعی و همچنین اعتبارات اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان هزینه شده است.
 
مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل همچنین از پیشرفت بالای ۷۰ درصد سه طرح آموزشی دیگر در آران و بیدگل خبر داد و گفت: آموزشگاه امام رضا (ع)، آموزشگاه مرحوم عظیمی و مدرسه ارباب رحیم هاشیمی سه طرحی هستند که در صورت تامین اعتبار در آبانماه به بهره برداری می رسد.
 
وی تاکید کرد: با بهره برداری از این پنج طرح بزرگ آموزشی بخشی از کمبود فضای آموزشی در شهر آران و بیدگل برطرف می شود.
 
معدندار در ادامه با اشاره به اینکه طبق برنامه تحول بنیادین در آموزش و پرورش باید تمامی مدارس تک شیفته باشد، اظهار داشت: به دلیل کمبود فضای آموزشی در آران و بیدگل هنوز ۲۰ درصد از مدارس شهرستان دو شیفته و بیش از ۳۵ درصد تخریبی هستند.
 
وی مساعدت دولت و همکاری خیرین شهرستان را برای جبران کمبود فضای آموزشی در اران و بیدگل لازم دانست و تصریح کرد: خیران شهرستان از ابتدای نهضت مدرسه سازی در آران و بیدگل در آغاز دهه ۸۰ تاکنون حدود ۵۰ مدرسه و نماز خانه و سالن ورزشی برای دانش آموزان شهرستان احداث کرده اند.
 
گفتنی است، ۱۸ هزار دانش آموز آران و بیدگلی در ۱۲۰ واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند.
نزاکت الهیاری