مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۵:۳۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
چاپ
کد خبر: ۶۶۳

مدرسه ۶ کلاسه ای به همت خیرایرانی در بیجار احداث و افتتاح شد

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت؛

مدرسه ۶ کلاسه ای به همت خیرایرانی در بیجار احداث و افتتاح شد

مدرسه ۶ کلاسه ای در بیجار به همت اصغر پور کاووس خیرمدرسه ساز ایرانی مقیم امریکا به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز  کشور ،مدیر آموزش و پرورش شهرستان  بیجار در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت از خیرین به عنوان فرشتگان روی زمین یاد کرد و اظهار داشت: خیرین با انجام این اعمال نیک خود زمینه ساز آبادی دنیا و اخرت خود هستند.

غلامرضا جعفری عنوان کرد: ساخت مدرسه خیر ساز پور کاووس به همت خیر ایرانی مقیم آمریکا در سال ۹۵ آغاز شده و بعد از مدت ۹ ماه عملیات احداث آن به اتمام رسید و امروز به بهره برداری رسید.
وی به مشخصات این مدرسه اشاره کرد و اظهار داشت: این مدرسه در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع با زیربنای ۸۰۰ مترمربع و ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع محوطه با تعداد ۶ کلاس با صرف یک میلیارد و ۳۰۰ تومان، احداث شده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کردستان نیز در  این مراسم به اهمیت امر مدرسه سازی اشاره کرد و گفت: مجمع خیرین مدرسه‌ساز برای ساخت و تجهیز مدارس ۸۴ میلیارد تومان تعهدات داشته است و تاکنون ۱۱۴ میلیارد و نیم از این تعهدات هزینه شده است.

ابراهیم حسامی  عنوان کرد: به همت خیرین مدرسه ساز  ۴۰۵ مدرسه در قالب ۲ هزار و ۴۰۰ کلاس درس احداث و به بهره برداری رسیده است که این مهم نشان از توجه و اهمیت خیرین به امر مدرسه سازی است.

منبع : خبرگزاری مهر

منتشر دهنده: نزاکت الهیاری