مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
چاپ
کد خبر: ۶۵۳

بهره مندی 5 هزار دانش آموز از فضای استاندارد در سال تحصیلی جدید

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز هرمزگان خبر داد:

بهره مندی 5 هزار دانش آموز از فضای استاندارد در سال تحصیلی جدید

همزمان با هفته دولت و آغاز سال تحصیلی جدید تعداد ٩٥ پروژه در قالب ١٤٠ كلاس درس از محل اعتبارات ملي با مشاركت خيرين مدرسه ساز به بهره برداری می رسد.


 
به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛ هاشمی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان گفت: همزمان با هفته دولت و آغاز سال تحصیلی جدید تعداد ٩٥ پروژه را در قالب ١٤٠ كلاس درس با زيربناي ٣٩٩٩٤ متر مربع و با اعتباري بالغ بر  ١٩٨ ميليارد ريال از محل اعتبارات ملي و استاني و مشاركت خيرين مدرسه ساز به بهر بهره برداری می رسد. 
هاشمی در ادامه به افزایش تعهد خیرین در جشنواره نوزدهم اشاره کرد و گفت: تعهد خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان در جشنواره ١٩ مبلغی در حدود ٣٠ ميليارد تومان بوده كه از اين میزان تعهد، مبلغ ٢٠ ميليارد تومان توسط خیرین تحقق يافته که خوشبختانه این رقم نسبت به سال گذشته افزایش خوبی داشته است. 
وی گفت: با بهره برداري از اين طرح ها قريب به 5هزار نَفَر از دانش آموزان استان از فضاي آموزشي استاندارد  بهره مند مي شوند.
در پایان هاشمی با اشاره به همراهی خیرین مدرسه ساز گفت : با توجه به اینکه خوشبختانه هر ساله شاهد افزایش خیرین مدرسه ساز در استان هرمزگان هستیم  انتظار داریم که مسئولین و مدیران در سازمان نوسازی مدارس از خیرین مدرسه ساز حمایت بیشتری داشته باشند. به ویژه در تکمیل پروژه های مشارکتی و تجهیز مدارس خیری  این حمایت ها مانند گذشته استمرار یابد . معتقدم  عدم حمایت موجب دلسردی خیرین خواهد شد.
فاطمه ناگهی