مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
چاپ
کد خبر: ۶۴۹

عملیات ساخت مدرسه 12 کلاسه در فلاورجان اصفهان

به همت خیر مدرسه ساز مهندس حسن بابایی انجام شد؛

عملیات ساخت مدرسه 12 کلاسه در فلاورجان اصفهان

عملیات ساخت مدرسه 12 کلاسه خیر مدرسه ساز مهندس حسن بابایی در شهر فلاورجان استان اصفهان برگزار گردید.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛ عملیات ساخت مدرسه 12 کلاسه خیر ساز مهندس حسن بابایی با حضور رئیس ، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس ، مدیر و کارشناسان آموزش و پرورش فلاورجان و جمع کثیری از خیرین مدرسه ساز برگزار شد.

در این مراسم  ، علی اکبر کمالی مدیر آموزش و پرورش فلاورجان ضمن تبریک به خانواده بابایی گزارشی از وضعیت فضاهای آموزشی شهرستان را ارائه نمود.

وی در بخشی از سخنانش ،از فلاورجان بعنوان محروم ترین شهرستان استان اصفهان در بحث فضاهای آموزشی نام برد و ضمن تشکر از مجمع خیرین شهرستان اظهار امیدواری نمود ،برگزاری چنین جلساتی زمینه ساز حضور سایر افراد نیکوکار در عرصه مدرسه سازی گردد.
زهره میردامادیان رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان نیز با اشاره به فعالیت مجامع خیرین مدرسه ساز در شهرستانهای استان ، مجمع خیرین مدرســه ساز فلاورجان را از مجامع فعال استان معرفی نمود که ضمن تعامل مثبت و ســازنده با مجموعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گـام های موثری را در جهت جذب و هدایت خیرین در این منطقه برداشته و بخشــی از مشکلات فضــاهای آموزشــی شـهرستان را مرتفع نموده اند . وی از خــانواده بابایی که با درایت و هوشیاری در این وادی مقدس گـام نهاده اند تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است : این مدرسه با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال در شهر فلاورجان ساخته خواهد شد.

نزاکت الهیاری