مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۵:۰۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
چاپ
کد خبر: ۶۴۴

افتتاح 12 پروژه خیرساز استان کردستان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید

مدیر کل نوسازی مدارس استان کردستان اعلام کرد؛

افتتاح 12 پروژه خیرساز استان کردستان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان کردستان با اعلام این خبر گفت: 10 مدرسه خیری همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 250 میلیون تومان در استان کردستان به بهره برداری خواهد رسید.


 به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، ماجد احمدی با اعلام این خبر گفت : این 12 پروژه  با 56 کلاس درس و زیربنای حدود 6 هزار مترمربع در شهرستان های بیجار، سروآباد، سقز، کامیاران، مریوان و خود شهر سنندج به همت خیرین نیکوکار احداث شده است که پذیرای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی جدید خواهد بود.

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان کردستان با اعلام این خبر ادامه داد : این مدارس  شامل ساخت دو  مدرسه  6 کلاسه شهری بیجار در استان کردستان به همت خیر ذبیح الله عسگری و پورکاوس، احداث  دو دبستان  5 کلاسه روستای بندول  و بلبر سروآباد به همت بنیاد علوی و خیر حسین گیوه چی، دو مدرسه 3کلاسه در سقز به همت خیر عظیمی و رشیدی، دو دبستان 6 کلاسه و 3 کلاسه در شهرستان کامیاران به همت بنیاد برکت و بسیج سازندگی، مدرسه 3 کلاسه مریوان به همت بنیاد برکت و دو مدرسه در شهر سنندج می شود.

وی  ادامه داد: همچنین همزمان با فرارسیدن هفته دولت، مدرسه   9 کلاسه روستای بیساران  در سروآباد به همت بنیاد برکت بهره برداری و تحویل آموزش و پرورش استان می شود.

ماجد احمدی در پایان بیان داشت :  اگر بخواهیم واقع بینانه به نیازهای استان بنگریم بدون شک به اعتبارات بیشتری نیاز داریم اماباتوجه به شرایط مالی دولت ، باید هم مدارس را در اولویت اعتبارات عمرانی قرار داد و هم تلاش بیشتری برای جذب اعتبارات خیرین و بنیادهای عام المنفعه نشان دهیم.

 غزاله دیبایی