مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۶:۳۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
چاپ
کد خبر: ۶۳۷

بزرگداشت دکتر یوسف معماری

مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل همزمان با روز پزشک برگزار می کند؛

بزرگداشت دکتر یوسف معماری

بزرگداشت دکتر یوسف معماری عضو هیات امنای مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل ، پزشک خیر ، فعال فرهیخته عرصه های اجتماعی ، شاعر و معتمد نا آشنای مردم اردبیل همزمان با روز پزشک در استان اردبیل برگزار می شود .


جواد قرآن نویس رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل  در نظر دارد به مناسبت روز پزشک (96/6/1)  از عضو هیات امنای مجمع خیرین مدرسه سازاستان اردبیل  یوسف معماری تجلیل به عمل آورد.

وی با تاکید بر اینکه معماری جزو اولین اعضای هیات امنای خیرین مدرسه سازاستان اردبیل است که از سال  78  تا به امروز با این مجمع همکاری کرده و خدمات ارزنده ای را در این خصوص ارائه داده است  افزود: معماری پزشکی است  که تمام زندگیش وقف امور خیریه کرده است .

وی ادامه داد : رونمایی از تندیس یوسف معماری در میدان مجتمع فرهنگی شورابیل ، نامگذاری خیابانی  در جنب نمایشگاه بین اللملی اردبیل به نام ایشان ، رونمایی از تندیس  این خیر در مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل ، برگزاری مراسم نکوداشت و رونمایی از چهار کتاب از شعرا و نویسندگان در وصف یوسف معماری از جمله ویژه برنامه هایی است که در روز پزشک برای این خیر در نظر گرفته شده است .

نزاکت الهیاری