مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۵:۰۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
چاپ
کد خبر: ۵۸۸

مدرسه کمیساریا اول مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد / حضور خیرین در کنار نظام تعلیم و تربیت بسیار پراهمیت است

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 بهارستان؛

مدرسه کمیساریا اول مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد / حضور خیرین در کنار نظام تعلیم و تربیت بسیار پراهمیت است

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان گفت: خیرین مدرسه‌‌ساز بدون چشم‌داشتی به رفع مشکلات مدارس می پردازند، و از آن‌ها می توان به عنوان ایثارگران عرصه تعلیم و تربیت یاد کرد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به نقل از تهران نیوز ؛ ناصر لطفی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در  در ارتباط با اهمیت جذب خیرین در زمینه‌های مختلف در سطح شهرستان، اظهار داشت: باجذب خیر مدرسه‌ساز و تخصیص ۵ میلیارد ریال، مدرسه کمیساریا اول مهرماه ۹۶ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار داشت :  می بایست خیرین مدرسه‌ساز را در کنار نظام تعلیم و تربیت نگه داشت، چراکه تاثیر به سزایی در سواد آموزی کودکان این کشور به ویژه در مناطق محروم دارند، که بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی در حد توان خود برای آبادانی و پیشرف شهرها قدم برمی‌دارند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با بیان این‌که خیرین در سطح شهرستان بهارستان همیشه فعال بوده و هستند، تصریح کرد: نظام تعلیم و تربیت جامعه به ویژه شهرستان بهارستان برای پاسخ دهی به نیازهای دانش آموزان در بخش آموزشی و مسائل تربیتی نیاز به حمایت همه جانبه دلسوزان از این عرصه مهم دارد.

وی خیرین مدارس در ساخت و آماده‌سازی فضاهای آموزشی دارای تلاش‌های جهادگونه‌ای دانست و بیان داشت: از خیرین مدرسه‌ساز می‌توان به عنوان ایثارگران جامعه در عرصه تعلیم و تربیت نام برد، و امیدوارم که یک روز تمام کودکان امکان تحصیل و کسب علم را داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در پایان باتوجه به ساخت مدارس متعدد و رفع مشکلات دیگر مدارس سطح شهرستان بهارستان توسط این دلسوزان، افزود: از آخرین حرکات خیرین مدرسه‌ساز که در حال انجام است، می توان به یک مدرسه در شهرصالحیه که با کمبود فضای آموزشی روبرو بود، اشاره کرد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن احداث و به بهره‌برداری خواهد رسید.

نزاکت الهیاری