مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۶:۰۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
چاپ
کد خبر: ۵۷۸

سازمان نوسازی مدارس در تعامل با سایر نهادها و جذب خیرین عملکرد مناسبی داشته است

نماینده مردم اصفهان در مجلس ؛

سازمان نوسازی مدارس در تعامل با سایر نهادها و جذب خیرین عملکرد مناسبی داشته است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت : فضاهای آموزشی و ضرورت استاندارد سازی و تأمین مدارس و امکانات مورد نیاز برای دانش آموزان یکی از ارکان و اولویت های آموزش و پرورش است.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور ، حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی  باشاره به تأثیر کیفیت فضاهای آموزشی بر افزایش شاخص های آموزشی و سطح یادگیری دانش آموزان افزود :  هر بار که در کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس شورای اسلامی حضور داشته ام یار و همراه نوسازی مدارس بوده ام .

وی گفت : در بودجه سال آینده نیز که حدود آذرماه امسال به مجلس ارائه خواهد شد تمام همت خود را به کار می گیریم که سطح اعتبارات مربوط به ساخت و توسعه فضاهای آموزشی افزایش یابد.

کامران با اشاره به ضرورت رسیدگی به فضاهای آموزشی گفت: امیدوارم سازمان برنامه و بودجه در اجرای بودجه سال 96 که در آن قرار داریم برای تسهیل روند مدارس جدید و همراهی با خیرین مدرسه ساز ، اعتبارات سازمان نوسازی مدارس را به صورت 100 درصد تخصیص دهد .

نماینده اصفهان در مجلس با مثبت دانستن عملکرد سازمان نوسازی مدارس افزود : مدیران حوزه ستادی  و ادارات کل استانی بسیار تلاشگر و پای کار هستند و این سازمان در تعامل و همکاری با سایر نهادها و از جمله در جذب خیرین عملکرد مناسبی داشته است

نزاکت الهیاری